اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل لغو سفر ظریف به تهران در حین مذاکرات


یک منبع آگاه علت لغو بازگشت ظریف در حین مذاکرات به تهران را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: یک منبع آگاه علت لغو بازگشت ظریف در حین مذاکرات به تهران را تشریح کرد.

یك مقام أگاه درباره علت لغو سفر ظریف به تهران اظهارداشت: تصمیم ظریف برای انجام سفر به تهران جهت پاره ای مذاكرات و مشورت ها قطعی و البته طبیعی بود.

وی در ادامه افزود: مقدمات سفر وزیرخارجه نیز فراهم شده بود ولی در همان ساعات، اخبار و تحلیل هایی در رسانه های خارجی مطرح شد مبنی بر اینكه ظریف حامل طرح ها و پیشنهاداتی است كه قصد دارد آن را با مسئولین عالی رتبه نظام و شخص مقام معظم رهبری در میان گذارد.

این مبنع آگاه ادامه داد: در این میان دو نكته حائز أهمیت بود اولا طرح و پیشنهاد مشخصی كه ارزش انتقال به مركز را داشته باشد از ان سو دریافت نشده بود و ثانیا این خبر سأزی بدان معنا بود كه چنانچه ظریف باز گردد و مذكرات همچنان متوقف و یا به شكست انجامد مقصر رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد شود.

وی گفت: هوشیاری و درایت ظریف مانع اجرای این سناریو ساختگى و مغرضانه شد و وزیر امور خارجه رأسا تصمیم گرفت اصل این سفر را لغو کند تا مبادا طراحان آن به ذره اى از نیات خود دست یابند.


ویدیو مرتبط :
توضیحات دکتر ظریف در مورد لغو سفر رییس جمهور به فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلایل لغو سفر ظریف به تهران در طول مذاکرات



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,محمد جواد ظریف

 

اخبار سیاست خارجی - دلایل لغو سفر ظریف به تهران در طول مذاکرات

یک مقام آگاه درباره دلایل لغو سفر محمد جواد ظریف به تهران در طول مذاکرات وین ٨ گفت: درایت و هوشیاری دکتر ظریف مانع اجرای سناریوی ساختگی و مغرضانه شد.

این منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصمیم دکتر ظریف برای انجام سفر به تهران جهت پاره ای مذاکرات و مشورتها قطعی و البته طبیعی بود و مقدمات سفر ایشان نیز فراهم شده بود.

وی تصریح کرد: در همان ساعات، اخبار و تحلیلهایی در رسانه های خارجی مطرح شدمبنی بر اینکه دکتر ظریف حامل طرحها و پیشنهاداتی است که قصد دارد آن را با مسوولان عالی رتبه نظام وشخص مقام معظم رهبری در میان گذارد.

این منبع آگاه تاکید کرد: در این میان دو نکته حائز اهمیت بود ، اولا طرح وپیشنهاد مشخصی که ارزش انتقال به مرکز را داشته باشد از طرف مقابل دریافت نشده بود و ثانیا این خبر سازی بدان معنا بود که چنانچه ظریف به تهران باز گردد و مذاکرات همچنان متوقف و یا به شکست انجامد مقصر رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد شود.

این منبع آگاه اظهار داشت: هوشیاری و درایت دکتر ظریف مانع اجرای این سناریو ساختگی ومغرضانه شد و ایشان راسا تصمیم گرفت اصل این سفر را لغو کند تا مبادا طراحان آن به ذره ای از نیات خود دست یابند.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا