اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلجویی از مخاطبان قهوه تلخ به سبک مدیری


مهران مدیری قصد دارد قبل از توزیع سریال ویلای من، در یک دی وی دی رایگان، به خاطر نیمه کاره رها شدن «قهوه تلخ» از مخاطبان دلجویی کند.

فرارو: مهران مدیری قصد دارد قبل از توزیع سریال ویلای من، در یک دی وی دی رایگان، به خاطر نیمه کاره رها شدن «قهوه تلخ» از مخاطبان دلجویی کند.
 
مهران مدیری که این روزها درگیر کارگردانی سریال جدیدش با عنوان «ویلای من» است، قصد داشت در ابتدای دی وی دی قسمت اول سریال جدیدش، دلایل نیمه کار رها کردن قهوه تلخ را توضیح دهد و از مردم به خاطر این بدقولی عذر بخواهد اما گویا تصمیم گرفته این عذرخواهی را به قبل از توزیع سریالش موکول کند.

مصطفی بصیری مدیر فرهنگی شرکت گلرنگ پخش، در این باره گفته که حدود 10 الی 15 روز پیش از توزیع سری اول «ویلای من» دی وی دی رایگانی با لوگوی این سریال از طرف شرکت گلرنگ پخش برای آشنایی مخاطبان با این پروژه به بازار می‌آید: «در این دی وی دی، علاوه بر آنونس «ویلای من» و معرفی بخش‌‌های مختلف آن، مدیری، به صورت رو در رو با مخاطبان صحبت می‌کند و راجع به مشکلات پیش آمده برای قهوه تلخ توضیح می‌دهد.»

«ویلای من» تازه‌ترین ساخته مهران مدیری است که بر اساس فیلمنامه‌ای از خشایار الوند و امیر مهدی ژوله برای پخش در شبکه ویدیویی تولید می‌شود. در این سریال علاوه بر بازیگران سریال «قهوه تلخ»، آتنه فقیه نصیری، حسن پورشیرازی، کمند امیر سلیمانی و رابعه اسکویی هم حضور دارند. قرار است سری اول این سریال که شامل سه قسمت است، نیمه دی ماه به بازار عرضه شود.


ویدیو مرتبط :
قهوه تلخ مهران مدیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با توزیع رایگان پیش قسمت اول ویلای من انجام می شود/ عذر خواهی مدیری از مخاطبان قهوه تلخ



با توزیع رایگان پیش قسمت اول ویلای من انجام می شود

عذر خواهی مدیری از مخاطبان قهوه تلخ

مهران مدیری قصد دارد قبل از توزیع سریال ویلای من، در یك دی وی دی رایگان، به خاطر نیمه كاره رها شدن قهوه تلخ از مخاطبان دلجویی كند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرسینما، مهران مدیری كه این روزها درگیر كارگردانی سریال جدیدش با عنوان ویلای من است قصد داشت در ابتدای دی وی دی قسمت اول سریال جدیدش، دلایل نیمه كار رها كردن قهوه تلخ را توضیح دهد و از مردم به خاطر این بدقولی عذر بخواهد اما گویا تصمیم گرفته این عذرخواهی را به قبل از توزیع سریالش موكول كند.

مدیر فرهنگی شركت گلرنگ پخش،مصطفی بصیری در این باره گفته كه حدود 10-15 روز قبل از توزیع سری اول ویلای من، دی وی دی رایگانی با لوگوی این سریال از طرف شركت گلرنگ پخش برای آشنایی مخاطبان با این پروژه به بازار می‌آید:"در این دی وی دی، علاوه بر آنونس ویلای من و معرفی بخش‌ های مختلف آن، مدیری، به صورت رودر رو با مخاطبان صحبت می‌كند و راجع به مشكلات پیش آمده برای قهوه تلخ توضیح می دهد."

ویلای من تازه ترین ساخته مهران مدیری است كه بر اساس فیلمنامه ای از خشایار الوند و امیر مهدی ژوله برای پخش در شبكه ویدیویی تولید می شود. در این سریال علاوه بر بازیگران سزیال قهوه تلخ ، آتنه فقیه نصیری، حسن پورشیرازی، كمند امیر سلیمانی و رابعه اسكویی هم حضور دارند. قرار است سری اول این سریال كه شامل سه قسمت است نیمه دی ماه به بازار عرضه شود./خبرسینما