اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوت ویژه آقای وزیر از چهره های ایرانی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیاز به همت وافر جامعه فرهنگی، ورزشی و هنری داریم تا بتوانیم در راستای مهمترین ماموریت وزارت بهداشت یعنی کنترل بار بیماری های غیر واگیر از جمله سرطان ها، موفق باشیم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نیاز به همت وافر جامعه فرهنگی، ورزشی و هنری داریم تا بتوانیم در راستای مهمترین ماموریت وزارت بهداشت یعنی کنترل بار بیماری های غیر واگیر از جمله سرطان ها، موفق باشیم.

دکتر هاشمی در نخستین هم اندیشی منتخبین جامعه هنری و ورزشی در خصوص پیشگیری و کنترل سرطان که در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد عزیزان جامعه هنری، فرهنگی و ورزشی که به دلیل ابتلا به سرطان جان خود را از دست دادند، گفت: جامعه ایرانی حساسیت های وافری در خصوص نوع دوستی و کمک های اجتماعی دارند و امیدواریم این جلسه فراخوانی در قالب یک بسیج عمومی باشد و بتواند به امر پیشگیری و کاهش مرگ ایرانیان و معلولیت آنها کمک کند.

هاشمی حضور جامعه هنری و ورزشی را در پیشگیری و کنترل سرطان در جامعه بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جامعه هنری و ورزشی کشور علاقه مندان بسیار زیادی در اقصی نقاط ایران دارند.

وی با اشاره به این که به نظر می رسد روش های تکراری برای دعوت مردم در امر پیشگیری از سرطان کارساز نیست، خاطرنشان کرد: رسیدن به این مهم همت وافر جامعه فرهنگی، ورزشی و هنری را می طلبد تا بتوانیم در راستای مهمترین ماموریت وزارت بهداشت یعنی کنترل بار بیماری های غیر واگیر از جمله سرطان ها، موفق باشیم.

براساس گزارش وبدا، هاشمی با تاکید بر این که البته بخش عمده این کار به عهده سیاست گذاران در مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضاییه است، گفت: به هر ترتیب کلام و رفتار جامعه هنری برای مردم بسیار گیرا بوده و تاثیرپذیری بالایی خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
دعوت از آقای دوربینی برای حضور در ویژه برنامه سال تحویل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر چهره آقای وزیر برای فرار +عکس


یک مقام پارلمانی اعلام کرد که وزیر دفاع سابق عراق کە از سوی دادگاه‌های این کشور متهم بە فساد مالی است، برای فرار از دست اینترپل، با جراحی پلاستیک تغییر چهره داده است.

خبرگزاری فارس: یک مقام پارلمانی اعلام کرد که وزیر دفاع سابق عراق کە از سوی دادگاه‌های این کشور متهم بە فساد مالی است، برای فرار از دست اینترپل، با جراحی پلاستیک تغییر چهره داده است.

«جواد حسناوی» عضو فراکسیون جریان صدر در پارلمان عراق اعلام کرد: «عبدالقادر محمد جاسم العبیدی» وزیر سابق دفاع عراق، برای فرار از دست پلیس بین الملل، صورت خود را عمل جراحی کردە است.

وی افزود: وزیر دفاع سابق عراق کە فرمان دستگیری وی بە دلیل اختلاس مالی از سوی دادگاە عراق صادر شدە است، چندی پیش، چهره خود را بە دست جراحان پلاستیک سپردە و چهرە خود را بە طور کامل تغییر دادە است.



بە گفتە این مقام عراقی، چهرە کنونی عبیدی بە گونەای تغییر کردە کە شناسایی وی برای پلیس اینترپل کە هم اکنون بە دنبال وی است، زحمت شدە است.

عبدالقادر العبیدی در زمان برعهده داشتن منصب وزارت، به خرید و فروش غیرقانونی اسلحه متهم شد.

او در دوره اول نخست وزیری «نوری المالکی»، منصب وزیر دفاع عراق و همچنین مشاور امنیتی ریاست جمهوری این کشور را بر عهده داشت. وی که یک شخصیت نظامی مستقل بود، قبل از خروج نیروهای آمریکایی از عراق به دلیل مخالفت با طرح خروج نیروهای آمریکایی از منصبش کناره‌گیری کرد.

وزیر دفاع فراری عراق، هم اکنون بە همراە پسر خود در آمریکا زندگی می‌کند.