اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوت باشگاه پرسپولیس از هواداران


باشگاه پرسپولیس از هوادارانش درخواست کرد فردا در دیدار با الهلال عربستان با حضور در ورزشگاه آزادی اقتدار و بزرگی این تیم را به آسیا نشان دهند.

سایت باشگاه پرسپولیس : این باشگاه در درخواستی از هواداران پرسپولیس خواست برای حمایت از تیم محبوب‌شان جهت کسب سرگروهی، در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

باشگاه پرسپولیس از هواداران تیم خود تقاضا کرد با حضور یکپارچه خود در ورزشگاه، بار دیگر ابهت و سربلندی پرسپولیس و حضور پرشور خودشان را فریاد بزنند و برای دیدن یک بازی زیبا و جذاب به ورزشگاه آمده و با تشویق‌ها و شعارهای فرهنگی، بزرگی و اقتدار پرسپولیس را برای آسیا به نمایش بگذارند.

هواداران پرسپولیس پیش از این نیز بارها با حمایت‌های همه جانبه خود ثابت کرده‌اند که نظیر ندارند و هر زمان که خواسته‌اند، توانسته‌اند به هدف بزنند و اولین باشند. فردا روزی است که نه تنها چشم ایرانیان بلکه چشم آسیا به پرسپولیس و فوتبال ایران است و به عبارتی عزم ملی محسوب می‌شود.

وعده ما ساعت 17 روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی.


ویدیو مرتبط :
دعوت بازیکنان پرسپولیس از هواداران برای حضور دربازی صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی با شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی دعوت شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دایی با شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی دعوت شد

علی دایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در پی شکایت باشگاه پرسپولیس از علی دایی، سرمربی تیم راه آهن روز سه شنبه هشتم باید در کمیته انضباطی حضور یابد. همچنین از باشگاه پرسپولیس یک نماینده هم باید در جلسه حضور داشته باشد.

همچنین سایت فدراسیون فوتبال گزارش داد كه در پی تخلفات علی دایی سرمربی راه آهن، بهزاد غلامپور، مربی دروازه بانان راه آهن ، امید عالیشاه بازیکن تیم راه آهن، رستم زندی سرپرست راه آهن در بازی مقابل استقلال تهران در تاریخ 20 بهمن 91 در رقابتهای هفته 25 لیگ برتر کمیته انضباطی اعلام کرد پس از بررسی گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار استقلال و راه آهن ، بهزاد غلامپور و امید عالیشاه تذکر گرفتند و هر کدام 10 میلیون ریال جریمه نقدی شدند. همچنین سرپرست راه آهن هم به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم می شود.

همچنین بررسی و تجزیه و تحلیل حواشی بازی توسط اعضای کمیته انضباطی موید آن بود که برخی رفتارها و عکس العمل های علی دایی سرمربی راه آهن شهرری غیر مسئولانه و بسترساز ایجاد تخلف و تشنج است و لذا کمیته انضباطی ضرورت کنترل رفتار و رعایت مقررات را موکدا به علی دایی تذکر می دهد.

آرای صادره قطعی و لازم الاجرا است./خبرآنلاین