اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری دو نماینده در صحن علنی مجلس


در انتهای جلسه علنی امروز مجلس نماینده مردم کرمان و فلاورجان درباره به رأی نگذاشتن سوال از وزیر رفاه درگیری لفظی پیدا کردند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با انتقاد از به رأی نگذاشتن سوال سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خطاب به رئیس مجلس گفت: بر اساس ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس حفظ شأن مجلس وظیفه شماست.

وی افزود: من از آقای مووسوی‌لارگانی پرسیدم آیا شما در کمیسیون از پاسخ وزیر کار قانع شدید؟ که ایشان گفتند باید حرف‌هایشان را در صحن بشنویم؛ آیا این شأن مجلس است؟

پورابراهیمی با اشاره به اینکه 9 ماه است در نوبت سوال از وزیر رفاه قرار دارد، گفت: توضیحات آقای موسوی‌ لارگانی اصلا مربوط به سوال نبود، من 9 ماه است سوال دارم.

در ادامه لاریجانی پاسخ داد: فقط شما که سوال ندارید، ما یک روز را پس از تعطیلی یک هفته‌ای مجلس گذاشته‌ایم برای پاسخ به سوالات.

موسوی‌لارگانی با اعتراض به پورابراهیمی گفت: من نمی‌دانم آیا ایشان وکیل مدافع من است؟ چرا اسم من را می‌آورد؟ من از وزیر سوال کردم و الأن هم قانع شدم.

موسوی‌لارگانی افزود: مگر من قبلا از وزیر جهاد کشاورزی سوال نکردم و خود شما آقای لاریجانی مدیریت کردید که سوال به رأی گذاشته نشود.


ویدیو مرتبط :
خواندن شعری از ایرج میرزا توسط نماینده مجلس در صحن علنی مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری بین نماینده پارلمان اوکراین با نخست‌وزیر در صحن علنی+ عکس



نائب رئیس فراکسیون پارلمانی رئیس‌جمهور اوکراین در حین سخنرانی نخست‌وزیر این کشور در صحن علنی با او درگیر شد و او را از تریبون کنار کشید.

در ادامه تنش‌های داخلی بین رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر اوکراین، یک نماینده وابسته به ریاست جمهوری با نخست‌وزیری درگیری فیزیکی پیدا کرد.

«آرسنی یاتسنیوک» نخست‌وزیر اوکراین امروز برای ارائه گزارش سالیانه به پارلمان رفت. پس از آنکه او در بخشی از سخنرانی خود یک عضو فراکسیون وابسته به رئیس‌جمهور را مقصر بحران انرژی در این کشور خواند با اقدام نائب رئیس فراکسیون رئیس‌جمهور قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری تاس، «اوله بارنا» نائب رئیس فراکسیون وابسته به «پترو پوروشنکو» رئیس‌جمهور اوکراین در حالی که نخست‌وزیر در حال سخنرانی بود به زور او را از تریبون کنار کشید که این اقدام سبب جنجال و درگیری فیزیکی در پارلمان شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به دنبال جنجال ناشی از این درگیری فیزیکی، «لوتسنکو» رئیس فراکسیون وابسته به رئیس‌جمهور از بابت این حادثه عذرخواهی کرد.

 

اخبار بین الملل -  فارس