اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری اوباش نیمه عریان در وسط اتوبان!


ساعت ۲۳ شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش بد نام در اتوبان بهشت زهرا با بستن راه مردم با چاقو و قمه به جان یکدیگر افتادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: ساعت ۲۳ شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش بد نام در اتوبان بهشت زهرا با بستن راه مردم با چاقو و قمه به جان یکدیگر افتادند.

هموطنان در این رابطه می گویند: این افراد با حالت مستی در حالی که به صورت نیمه عریان بودند با چاقو و با قمه به جان یکدیگر افتاده بودند و با الفاظ رکیک مردم را تهدید می کردند.

هموطنان حاضر در محل ادامه دادند: این اراذل و اوباش چند دقیقه ای همدیگر با چاقو و قمه زدند و حتی تعدادی شیشه نوشابه نیز در محل درگیری خرد کردند و بلافاصله قبل از حضور پلیس در محل از معرکه گریختند و هرکدامشان به سمتی فرار کردند.

در این خصوص پلیس تهران گفت: این درگیری ۳ عامل اصلی داشت که صبح امروز توسط ماموران در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

بنا بر اطلاعات به دست آمده این افراد بر سر اختلاف حساب و فروش مواد مخدر و ... به جان یکدیگر افتاده بودند و اتوبان را محل تسویه حساب با یکدیگر قرار داده بودند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شب گذشته؛تسویه حساب "اوباش نیمه عریان" در وسط اتوبان



شب گذشته؛تسویه حساب "اوباش نیمه عریان" در وسط اتوبان

تعدای از اراذل و اوباش بدنام و مست در اتوبان بهشت زهرا در وسط خیابان با چاقو و قمه به جان یکدیگر افتادند.

 ساعت 23 شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش بد نام در اتوبان بهشت زهرا با بستن راه مردم با چاقو و قمه به جان یکدیگر افتادند.

هموطنان در این رابطه می گویند: این افراد با حالت مستی در حالی که به صورت نیمه عریان بودند با چاقو و با قمه به جان یکدیگر افتاده بودند و با الفاظ رکیک مردم را تهدید می کردند.

 

هموطنان حاضر در محل ادامه دادند: این اراذل و اوباش چند دقیقه ای همدیگر با چاقو و قمه زدند و حتی تعدادی شیشه نوشابه نیز در محل درگیری خرد کردند و  بلافاصله قبل از حضور پلیس در محل از معرکه گریختند و هرکدامشان به سمتی فرار کردند.

 

در این خصوص پلیس تهران گفت: این درگیری 3 عامل اصلی داشت که صبح امروز توسط ماموران در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بنا بر اطلاعات به دست آمده این افراد بر سر اختلاف حساب و فروش مواد مخدر و ... به جان یکدیگر افتاده بودند و اتوبان را محل تسویه حساب با یکدیگر قرار داده بودند، بدون آنکه بدانند شاید در این جمع وحشت زده مردم یک زن باردار و یا یک مریض قلبی وجود داشته باشد./باشگاه خبرنگاران