اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«دردسرهای عظیم» برای مهدی هاشمی


مهدی هاشمی که در سریال جدید تلویزیون با عنوان دردسر عظیم بازی دارد، این مجموعه را نسبت به دو سریال‌ قبلی‌اش جذاب‌تر توصیف کرد.

ایسنا: مراسم رونمایی از سریال «دردسرهای عظیم» با حضور ایازی (قائم مقام وزیر بهداشت)، منتظرالمهدی (معاون اجتماعی ناجا)، بذرپاش (نماینده مجلس شورای اسلامی)، مدیران شبکه سه سیما و جمعی از هنرمندان تلویزیون برگزار شد.

این سریال از شنبه - 25 مرداد ماه - هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

مهدی هاشمی و جذابیت «دردسرهای عظیم» تلویزیون

در مراسم رونمایی از سریال «دردسرهای عظیم» نیک‌نژاد - کارگردان سریال - در بخشی از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد که کار کردن برای 75 میلیون بیننده و ذائقه بسیار سخت است. به مفاهیم شیرین و آموزنده در این سریال توجه داشتم.

مهدی هاشمی، بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» هم این مجموعه را از دو سریال قبلی خودش بالاتر و جذاب‌تر ارزیابی کرد.

در مراسم رونمایی از سریال «دردسرهای عظیم» مهام، تهیه‌کننده سریال نیز خاطرنشان کرد: هنرمندان تلویزیون سربازان فرهنگی این آب و خاک هستند.

محمدی، دیگر تهیه‌کننده سریال هم خاطرنشان کرد: با دغدغه‌های مردم در عمق جبهه فرهنگی حرکت می‌کنیم. سریال «دردسرهای عظیم» مروج پیام‌های اجتماعی و اخلاقی شیرین است.

سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام از 25 مرداد ماه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن از شنبه، 25 مرداد ماه در این شبکه آغاز می‌شود و هر روز به جز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 20 و 45 دقیقه ادامه می‌یابد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند‌،ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.

مهدی هاشمی‌، جواد عزتی‌، مهران رجبی‌، امیرغفارمنش‌، اشکان اشتیاق‌، بهشاد شریفیان‌، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی‌، مریم سعادت،‌ الناز حبیبی‌، زهره فکور صبور‌، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «دردسرهای عظیم» که نویسندگی آن را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی برعهده داشته است دارای 26 قسمت 40 دقیقه‌ای است و بازپخش آن ساعت 14 و 30 دقیقه روز بعد خواهد بود.

سایر عوامل تولید به شرح زیر است:

مدیر تصویر برداری:ف رشاد گل سفیدی‌، مدیر صدابرداری: امید پرتوزاده‌، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند‌، طراح گریم: زهره سیه پوش، دستیار کارگردان: احسان سجادی حسینی، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده‌، تدوین: حسین غضنفری‌، آهنگساز: حمید صدری،‌ مدیر تولید: شاپور دلدار و ...


ویدیو مرتبط :
دردسرهای عظیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر مهدی هاشمی و جواد عزتی در «دردسرهای عظیم» / آغاز پخش یک مجموعه جدید



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال طنز دردسرهای عظیم

 

اخبار فرهنگی - تصاویر مهدی هاشمی و جواد عزتی در «دردسرهای عظیم» / آغاز پخش یک مجموعه جدید

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و با بازی مهدی هاشمی از شنبه 25 مرداد هر شب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن از شنبه، 25 مرداد ماه در این شبکه آغاز می‌شود و پخش آن هر روز به جز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 20 و 45 دقیقه ادامه می‌یابد.

مراسم رونمایی از این مجموعه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، معاون اجتماعی ناجا، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران شبکه سه سیما و جمعی از هنرمندان تلویزیون برگزار شد و مهدی هاشمی بازیگر این مجموعه تلویزیونی تاکید کرد این سریال نسبت به دو مجموعه قبلی‌اش جذاب‌تر است.

مهدی هاشمی و جواد عزتی

در خلاصه داستان سریال آمده است: «عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند‌، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.»

مهدی هاشمی‌، جواد عزتی‌، مهران رجبی‌، امیرغفارمنش‌، اشکان اشتیاق‌، بهشاد شریفیان‌، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی‌، مریم سعادت،‌ الناز حبیبی‌، زهره فکور صبور‌، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «دردسرهای عظیم» که نویسندگی آن را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی برعهده داشته است دارای 26 قسمت است انتقال پیام‌های اجتماعی و اخلاقی جزو اهداف آن است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال طنز دردسرهای عظیم

 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین