اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست عجیب بالوتلی از شهردار برشا


ماریو بالوتلی اعلام کرد باید به خاطر فعالیت‌های او در تیم ملی ایتالیا مجسمه‌اش را در شهر محل تولد او (برشا) بسازند.

ایسنا: ماریو بالوتلی اعلام کرد باید به خاطر فعالیت‌های او در تیم ملی ایتالیا مجسمه‌اش را در شهر محل تولد او (برشا) بسازند.

ماریو بالوتلی 22 ساله ماه گذشته پس از یک دوره ناموفق در منچسترسیتی به میلان پیوست و در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان داد و در سه بازی اول خود برای این تیم چهار گل زد. مهاجم یاغی فوتبال ایتالیا در تازه‌ترین اظهار نظر خود از مسئولان شهر برشا، محل تولدش خواست تا مجسمه کامل او را در این شهر بسازند.

رسانه‌های ایتالیایی گمانه‌زنی کردند، فیگوری که بالوتلی دوست دارد از آن مجسمه ساخته شود، خوشحالی جالبش پس از گلزنی برابر آلمان در یورو 2012 است؛ دیداری که یکی از بهترین بازی‌های ماریو بالوتلی در دوران فوتبالش بوده است.


ویدیو مرتبط :
سوتی عجیب بالوتلی!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب و غریب رونالدو از اوزیل



درخواست عجیب و غریب رونالدو از اوزیل

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی با لحن طنزآلودی درمورد هم تیمی های آلمانی اش در رئال صحبت کرده است.

 

رونالدو,عکس رونالدو

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، این درحالی است که تیم ملی پرتغال امشب در دور اول رقابتهای مرحله گروهی یورو2012 مقابل آلمان قرار می گیرد و این به منزله رویارویی بازیکنان پرتغالی و المانی رئال با یکدیگر است.

رونالدو با لحن طنزآلودی در این باره گفته است: «من امیدوارم که اوزیل آن کاری که باید را انجام دهد: بد بازی کند و خدیرا هم همین طور. من با هردوی این ها به صورت عادی صحبت می کنم. اوزیل و خدیرا هم تیمی هایم در رئال هستند و هردویشان دوستان من هستند و به همین خاطر با هم صحبت می کنیم. البته زیاد با هم تلفنی حرف نمی زنیم.»

 

رونالدو، ستاره رئال مادرید در کمپ تیمش در شهر لویف اوکراین احساس راحتی می کند و در آرامش تمام به شوخی و خنده می پردازد. این ستاره 27 ساله در مورد آمادگی تیمش برای بازی امشب گفته: «در رقابت های بزرگی مثل یورو است که بهترین بازیکنان می درخشند. من مشکلی با بار مسئولیت دراختیار داشتن عنوان «ستاره رقابت ها» ندارم ولی باید بگویم که من ناجی تیم ملی کشورم نیستم.»

 

رونالدو معتقد است که کسب نتیجه تساوی مقابل آلمان نتیجه بدی نخواهد بود. او ادامه داد: «کسب نتیجه تساوی مقابل آلمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نتیجه بدی نیست. جو حاکم بر اردوی تیم ما فوق العاده است. با وجود انتقادات وارده از لیسبون در مورد برخی از بازیکنان تیم، ما همه با هم متحدیم، از نظر فیزیکی و تاکتیکی هم آماده ایم. قهرمان را جزئیات مشخص می کند و امیدوارم که این ما باشیم که به قهرمانی برسیم.»

 

رونالدو ادامه داد: «این که نام ما درمیان مدعیان دیده نمی شود، به نفع ماست؛ چون فشار را از رروی دوش ما برمی دارد. من در طول یک سال اخیر خوب بودم ولی در ضربات پنالتی، پنالتی های زیادی را از دست دادم. باید به مهارت دروازه بانانی که این پنالتی های من را مهار کردند، اشاره کنیم. اگر در بازی با آلمان ضربه پنالتی ای برای تیم به دست بیاید، من آن ضربه را خواهم زد.».../سایت گل