اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی 1مرد بعد از به دار آویختن 2دخترش!


این پدر پس از کشتن دو فرزند خود با برادرش تماس گرفته و با اظهار خستگی از زندگی و ندامت از کشتن دخترانش اعلام می‌کند که خود را نیز می‌کشد و آدرس محل حادثه را به برادرش می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: پدری در شهرستان شهرضا (استان اصفهان) دو دخترش را به دار آویخت و پس از آن خودکشی کرد.

براساس گزارش‌های واصله، این پدر با همسرش اختلاف داشت و دو دختر 7 و 12 ساله خود به نام‌های «نگین» و «نگار» را به باغ متروکه‌ای در اطراف شهرستان می‌برد و حلق‌آویز می‌کند.

این پدر پس از کشتن دو فرزند خود با برادرش تماس گرفته و با اظهار خستگی از زندگی و ندامت از کشتن دخترانش اعلام می‌کند که خود را نیز می‌کشد و آدرس محل حادثه را به برادرش می‌دهد.

برادر پس از رسیدن به آدرس با جسد حلق‌آویز مرد و برادرزاده‌هایش روبه‌رو می‌شود. و با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان تماس می‌گیرد و آنها را در جریان قرار می‌دهد. پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تایید این حادثه گفت: حادثه ناخوشایندی بود و اعلام جزییات بیشتر آن سودی برای جامعه ندارد.


ویدیو مرتبط :
خودکشی خنده دار دختر در خیابان..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به دار آویختن زن جوان برای رسیدن به عشق زن دوم



روز گذشته مردی که همسرش را با دستانش به قتل رساند دستگیر شد.

مرد هوسباز همسرش را خفه کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،داشراس نامدای 38 ساله روز گذشته به جرم قتل همسرش در روستایی در ساهاپور دستگیر شد.

به گزارش ‌مید دی، مقتول 32 ساله در حالی یافت شد که از سقف آویزان بود و پلیس تصور می‌کرد که او خودکشی کرده است. اما پس از گزارش کالبد شکافی مشخص شد که کبودی دور گردن او تنها جای طناب نبوده ونوع فشاری که بر ناحیه گردنش وارد شده بیش از آنچه است که با طناب ایجاد می‌شود. طبق این گزارش زمان مرگ و این علائم ناشی از خفگی بوده‌است.

بررسی محل حادثه و پرس و جو از همسایگان نشان داد که این زوج هر روز با هم جرو بحث داشتند و حتی گاهی اوقات به ضرب و شتم هم می‌رسید. پس از بازجویی همسر مقتول مشخص شد که او قصد داشته، علاوه بر همسرش یک زن بیوه را در منزلش نگه دارد. به همین دلیل آن دو به شدت با هم مشاجره کردند که منجر به قتل همسر شد و او برای اینکه از این جرم رهایی یابد طوری صحنه سازی کرد که گویی همسرش خودکشی کرده‌است.

گفتنی است،او در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و منتظر تشکیل دادگاه است.


 اخبار حواد ث - باشگاه خبرنگاران