اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی دسته جمعی یک خانواده 7 نفری


این اتفاق روز گذشته رخ داد. برادر مرد این خانواده که از خودکشی آنان اطلاع یافت، فورا نیروهای امداد رسانی را فراخواند. البته یکی از دختران کم سن و سال این خانواده تحمل نکرد و جان باخت.

 صبح بخیر: یک خانواده اماراتی هفت نفره به طور دسته جمعی دست به خودکشی زدند.

 اخبار رسیده از شهر دبی در امارات متحده عربی حاکی از آن است که یک خانواده هفت نفری شامل پدر و مادر و پنج فرزند به دلایل نامعلومی دست به خودکشی دسته جمعی زدند.

بر همین اساس سردار «خلیل ابراهیم المنصوری» مدیر اداره کل مباحث جنایی در مرکز فرماندهی پلیس دبی پس از تأیید این خبر، گفت: این خانواده هفت نفری به طور دسته جمعی رگ دست خود را زده و دست به خودکشی زدند اما با تلاش نیروهای امداد رسانی فورا به بیمارستان منتقل شدند و جان سالم بدر بردند.

وی در ادامه افزود: این اتفاق روز گذشته رخ داد. برادر مرد این خانواده که از خودکشی آنان اطلاع یافت، فورا نیروهای امداد رسانی را فراخواند. البته یکی از دختران کم سن و سال این خانواده تحمل نکرد و جان باخت.

«خلیل ابراهیم المنصوری» همچنین گفت: تحقیقات برای پی بردن به علت این اقدام همچنان ادامه دارد. پدر و مادر این خانواده هر کدام کارمند یک شرکت اماراتی هستند.

تا به این لحظه به طور دقیق مشخص نیست که آیا فقر شدید موجب این اقدام شده یا خیر اما سرنخ های اولیه حاکی از آن است که وضعیت مالی نامناسب و فقر شدید، این خانواده اماراتی را به خودکشی دسته جمعی واداشته است.


منبع: پانا


ویدیو مرتبط :
خودکشی دسته جمعی نهنگها !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی دسته‌جمعی یک خانواده


یک زوج مالزیایی که از مشکلات مالی شدید رنج می‌بردند، تصمیم می‌گیرند تا به صورت دسته‌جمعی خودکشی کنند.

ایسنا: تلاش چندباره یک زوج مالزیایی برای خاتمه‌دادن به زندگی خود و فرزندانشان تنها منجر به خفگی و مرگ دختر 5 ساله آنها شد.

یک زوج مالزیایی که از مشکلات مالی شدید رنج می‌بردند، تصمیم می‌گیرند تا به صورت دسته‌جمعی خودکشی کنند.

آجرونیدی محمد، مقام بلندپایه پلیس محلی در تشریح این حادثه گفت: پدر 50 ساله و مادر 30 ساله خانواده تصمیم می‌گیرند تا برای اولین بار در روز 11 سپتامبر در خانه خود در پتالینگ جایا خاتمه دهند. در همین راستا وقتی کودکان در اتاق‌خواب بودند در اتاق ذغال روشن کردند و خود نیز خوابیدند تا از این طریق به طور دسته‌جمعی خفه شده و بمیرند اما تلاش اول آنها ناموفق بود.

وی تصریح‌کرد: روز دوم نیز همین روش را برای خودکشی استفاده کردند اما این بار تنها دختر 5 ساله خانواده از دنیا رفت و باقی سالم ماندند. آنها جنازه دختر بی‌چاره را به منطقه کلانگ بردند تا محل مناسبی برای رهاکردن آن پیدا کنند اما مجبور شدند تا جنازه را به خانه بازگردانند.

وی افزود: وقتی دختر برای چند روز به مهدکودک نرفت مسئولان مهدکودک نگران شده و موضوع را رسیدگی کردند و وقتی به منزل دختربچه مراجعه کردند پسر خانواده موضوع مرگ خواهر را بازگو کرده و سرانجام پلیس با خبر شد.

این مقام بلندپایه پلیس محلی اظهارکرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این خانواده با مشکل مالی مواجه بودند و همچنین ما متوجه شدیم که آنها حتی قصد داشتند تا با کابل خود را حلق‌آویز کنند.

به گفته وی این پرونده به عنوان قتل در دست بررسی است.