اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروی سال زنان انتخاب شد +عکس


جایزه جهانی خودروی سال زنان، امسال به خودروی فورد فیستا تعلق گرفت.

پرشین خودرو:  جایزه جهانی خودروی سال زنان، امسال به خودروی فورد فیستا تعلق گرفت.

خودرویی اقتصادی با موتور اکوبوست ۱.۰ لیتری و توان ۱۲۵ اسب بخار و میزان آلودگی تنها ۹۹ گرم در کیلومتر، که نشان از یک خودروی تمیز و اقتصادی دارد.



این انتخاب توسط ۱۸ نویسنده خودرویی و بر اساس معیارهایی چون ایمنی، ارزش در برابر پول پرداختی، زیبایی ظاهری، فضای داخلی برای مسافر و بار، سهولت رانندگی، رنگ آمیزی، جاذبه جنسی، محیط زیست و امکانات خاص کودکان، صورت پذیرفته است.

این جایزه در ماه اکتبر در مراسمی در لندن به شرکت فورد اهدا خواهد شد. پیش از این نیز موتور سه سیلندر اکوبوست فورد جوایز بسیاری از جمله بهترین موتور سال را از آن خود کرده بود.


ویدیو مرتبط :
بهترین خودروی سال ۲۰۱۵ انتخاب شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب برترین اتومبیل زنان در سال 2013 +عکس



برترین اتومبیل زنان

 خودرویی اقتصادی با موتور اکوبوست ۱.۰ لیتری و توان ۱۲۵ اسب بخار و میزان آلودگی تنها ۹۹ گرم در کیلومتر، که نشان از یک خودروی تمیز و اقتصادی دارد.


این انتخاب بر اساس معیارهایی چون ایمنی، ارزش در برابر پول پرداختی، زیبایی ظاهری، فضای داخلی برای مسافر و بار، سهولت رانندگی، جاذبه جنستی، رنگ آمیزی، محیط زیست و امکانات خاص کودکان، توسط ۱۸ نویسنده خودرویی صورت پذیرفته است.
در ماه اکتبر این جایزه در مراسمی در لندن به شرکت فورد اهدا خواهد شد. قبل از این نیز موتور سه سیلندر اکوبوست فورد جوایز بسیاری از جمله بهترین موتور سال را از آن خود کرده بود.

منبع:pardad.ir