اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خسرو حیدری: دکتر ظریف چهره امسال است


خسرو حیدری یکی از کارشناسانی است که امسال همراه با بسیاری از نخبگان حوزه های مختلف در نظرسنجی کارشناسان خبرآنلاین برای انتخاب چهره سال شرکت کرده است.

خبرآنلاین: خسرو حیدری یکی از کارشناسانی است که امسال همراه با بسیاری از نخبگان حوزه های مختلف در نظرسنجی کارشناسان خبرآنلاین برای انتخاب چهره سال شرکت کرده است.

خسرو حیدری هافبک سرشناس تیم ملی فوتبال ایران درباره چهره های سال کشور در سال 92 می گوید :« فکر می کنم امسال خبرسازان زیادی داشتیم. بخصوص در چندماهه نخست سال ، کلی اتفاق خوب با هم افتاد. موفقیت تیم های ورزشی ، انتخابات ریاست جمهوری و جشن مردمی. » او برای انتخاب چهره های سال چند گزینه هم عرض دارد و می گوید:« می خواهم یکی را ورزشی بگویم چون صعود تیم ملی در جام جهانی اتفاق مهمی بود. همه بچه ها در 3 بازی پایانی عالی بودند. از میان هم تیمی هایم 2 نفر را دوست دارم اسم ببرم. یکی رضا قوچان نژاد است که گلش به کره بی نظیر بود و کار و تلاش  همه تیم را به نتیجه رساند و دیگری هم تیمی خوبم هاشم بیک زاده. او هم به نظرم عالی بود و هم اینکه به رغم همه اتفاقاتی که افتاد و در راس خبرها قرارش داد ، توانست کیفیت خوب بازی هایش را حفظ کند.»

اما او غیر از این دو چهره ورزشی از دیگر تیم های ورزشی مثل کشتی ، والیبال ، بسکتبال و هندبال هم به نیکی یاد می کند و می گوید:« برای چهره سال از نظر من در میان سیاستمداران باید از آقای محمد جواد ظریف اسم برد. آقای ظریف در ماه هایگذشته در راس اخبار بودند و به نظرم خبرساز ترین چهره سال کشور بر اساس تعریفی که شما برای انتخاب چهره سال تان داشتید ، بوده اند.»


ویدیو مرتبط :
بهترین سانتر های خسرو حیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد



 

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد

 

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد

باشگاه استقلال به دنبال اظهارات خسرو حیدری بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان، از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد.

باشگاه استقلال پس از رد و بدل شدن بیانیه ها و مصاحبه های بین این باشگاه اعلام کرد: « در پی صحبت‌های نامربوط خسرو حیدری و اتهامات واهی او نسبت به مسئولین باشگاه استقلال، کمیته حقوقی این باشگاه از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد.

کمیته حقوقی باشگاه استقلال در شکایت خود از خسرو حیدری از دادگاه درخواست کرده با توجه به اینکه اتهامات او نسبت به مسئولین این باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود لذا نامبرده باید در دادگاه حاضر شده و نسبت به حرف‌های خود با ادله و سند پاسخگو باشد.»

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که تیم های استقلال و سپاهان سال گذشته نیز به دنبال درگیری های لفظی واعظی آشتیانی و قلعه نویی اختلافات زیادی با یکدیگر داشتند و این بار نیز به نظر می رسد این اختلافات ادامه داشته باشد.