اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید جزیره در یونان برای اسکان پناهجویان


دولت یونان با پیشنهاد «نجیب ساویرس»، میلیاردر مصری برای خرید یک جزیره از یونان و تبدیل آن به محل مستقل اسکان و زندگی صدها هزار پناهجوی جنگ زده سوریه موافقت کرد!

 
 
 
 
 صبح بخیر: دولت یونان با پیشنهاد «نجیب ساویرس»، میلیاردر مصری برای خرید یک جزیره از یونان و تبدیل آن به محل مستقل اسکان و زندگی صدها هزار پناهجوی جنگ زده سوریه موافقت کرد!

دولت یونان در یکسال گذشته با بحران پولی و ورشکستگی افتصادی روبرو بوده و علاوه بر کمک هنگفت اتحادیه اروپا نیازمند سرمایه‌گذاری‌های خارجی است.

خرید جزیره در یونان برای اسکان پناهجویان!

سرمایه‌دار مصری چند روز پیش و بعد از دیدن عکس دلخراش پسربچه ۳ ساله کرد سوریه که امواج دریا جسد او رو به ساحل ترکیه آورده بود، با انتشار پستی در اکانت توئیتر خود نوشت که اگر یونان یا ایتالیا جزیره‌ای را به من بفروشند، من استقلال آن را اعلام خواهم کرد و میزبانی مهاجران پناهجو را برعهده خواهم گرفت؛ یک جزیره در سواحل یونان یا ایتالیا بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار می ارزد ولی مهم‌ترین مساله سرمایه گذاری در امور زیرساختی آن است؛ من جزیره را میخرم، برای مهاجران اشتغال زایی خواهم کرد تا کشور جدید خود را در جزیره بسازند.

ساویرس، صاحب غول شرکت‌های ارتباطاتی مصر که خانواده‌اش تفریحگاه مشهور الجونه در سواحل مصر در دریای سرخ را ساخته‌اند گفته در صورتی که پناهجویان مایل باشند پس از بهبود اوضاع کشورشان، می توانند به خانه‌های خود برگردند.


ویدیو مرتبط :
نگاهی به جزیره‌ی سانتورینی یونان - سفر به قلب زیبایی های یونان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تا الان به خرید جزیره فکر کردید؟


تا الان فکر کردید یک جزیره روی آب برای خود بخرید و بروید و در آنجا حسابی خوش بگذرانید و از آلودگی هوا و سروصدا و آدم های رنگارنگ دور باشید؟