اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله چماق به دستان به کلانتری یافت آباد!


رییس کلانتری 151یافت آباد جزئیات حمله چماق به دستان به کلانتری را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری 151یافت آباد جزئیات حمله چماق به دستان به کلانتری را تشریح کرد.

سرهنگ حسین ذکایی‌خو در گغت وگویی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت سه بامداد،‌ بیست و سوم تیرماه امسال، دو پسر جوان در حالیکه یک نفر از آنها چماقی در دست داشت به قراول و دژبان وقت کلانتری حمله ور شدند و قصد خلع سلاح و گرفتن اسلحه کلاشینکف سرباز دژبان را داشتند که با سرو صدای ایجاد شده و با تخریب شیشه های دژبانی افسر نگهبان وقت کلانتری به همراه ماموران دیگر سریعا به کمک دژبان امده و مانع از خلع سلاح سرباز شدند.

وی با بیان اینکه شخصی که چماق در دست داشته با ضربات پی در پی اقدام به تخریب شیشه های در و سایر قسمتهای دژبانی می‌کند، گفت: این فرد به سمت مامورین حمله ور شده که در نهایت شخص مذکور به کنترل مامورین در آمده و چماق خود را به زمین انداخت و هر دو نفر دستگیر و به داخل کلانتری منتقل شدند.

ذکایی‌خو با بیان اینکه متهم ردیف اول شخصی که چماق در دست داشت خود را داریوش و متهم ردیف دوم خود را "اکبر" معرفی کرد، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد هر دو متهم شرب خمر کرده و برای تست الکل به پزشکی قانونی معرفی شده و تست الکل انان نیز مثبت اعلام شد.

رییس کلانتری 151یافت آباد با بیان اینکه در ادامه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان مشخص شد آنان برای آزادی و فراری دادن برادرشان به نام "بهروز" که ساعاتی پیش توسط ماموران به اتهام فروش مال غیر، جلب و پس از انتقال به کلانتری در بازداشت به سر می برد اقدام به درگیری با ماموران کرده بودند گفت: متهمان پس از دستگیری ضمن تشکیل پرونده به اتهام درگیری با مامورین و تخریب عمدی اموال دولتی شرب خمر و شرارت بازداشت و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.


ویدیو مرتبط :
دیپلماسی چماق در برابر چماق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله به ماموران کلانتری با چماق!



اخبار,اخبار حوادث ,حمله به ماموران کلانتری

 

اخبار حوادث - حمله به ماموران کلانتری با چماق!

اوباش سیاه پوش منطقه تهران نو پایتخت وقتی خود را در محاصره پلیس دیدند با چماق به سمت ماموران کلانتری حمله ور شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 1 و 57 دقیقه 2 تیر ماه ماموران کلانتری تهران نو از طریق تماس شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک مورد تخریب چندین دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.
 
به دنبال این موضوع سریعا ماموران کلانتری 128 تهران نو جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.
 
پس از حضور ماموران در محل تعدادی از شهروندان به آنان مراجعه و اظهار داشتند: راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت که لباس مشکی به تن داشتند، به وسیله چماق اقدام به تخریب خودروهای شهروندان کردند و سپس از محل متواری شدند.
 
در ادامه با عنایت به حساسیت موضوع پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تحقیقات ماموران از سرگرفته شد.
 
در ادامه ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره گیری و منابع اطلاعاتی موفق شدند، پس از 20 ساعت عملیات فشرده متوجه شوند، متهمان مجددا قصد دارند به فلکه لوزی مراجعه و اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محل نمایند که سریعا ماموران در محل کمین کردند و در ساعت 23 و 10 دقیقه توانستند دو شرور به نام های مهران و ارسلان را دستگیر کنند.
 
سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان حین دستگیری و زمانی که خود را در محاصره پلیس دیدند با چماق به سمت ماموران حمله ور شده و قصد صدمه زدن به پرسنل کلانتری را داشتند که با اقدام ضربتی عوامل تجسس کلانتری زمینگیر شده و تحت الحفظ به پایگاه منتقل شدند.
 
شایان ذکر است، از نامبرگان یک قبضه قمه و چماق کشف شد و در نهایت پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران