اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حضور شریعتمداری در دولت بعد قطعی است


یکی از چهره‌های نزدیک به محمد شریعتمداری از قطعی شدن حضور وی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: وی در تیم اقتصادی دولت آینده حضور خواهد داشت و این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس‌جمهور شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب اسلامی کار اظهار کرد: بعد از حمایت‌های آقایان هاشمی و خاتمی، مهمترین عاملی که در انتخاب آقای روحانی نقش داشت، حمایت‌های جامعه کارگری بود.

حسین کمالی در نشستی که عصر دیروز (شنبه) از سوی شاخه جوانان این حزب برگزار شد، با بیان اینکه در روی کار آمدن دولت منتخب، حزب اسلامی کار و اصلاح‌طلبان نقش زیادی داشتند، خاطرنشان کرد: در این انتخابات خانه کارگر حدود سه میلیون رای تشکیلاتی خود را به حمایت از آقای روحانی اختصاص داد.

وی با بیان اینکه "ما به دنبال هیچگونه سهم‌خواهی از دولت یازدهمین نیستیم"، اظهار کرد: ما در روی کار آمدن آقای روحانی تاثیرگذاری بسیاری داشته‌ایم. حتی صداوسیما نیز اعلام کرد که بعد از تاثیرگذاری آقایان هاشمی و خاتمی مهمترین عاملی که در انتخاب آقای روحانی نقش داشت حمایت‌های بود که از سوی جامعه کارگری شکل گرفت.

کمالی در مورد شایعه‌هایی مبنی بر پیشنهاد پذیرش مسئولیت وزارت کار در دولت یازدهم به وی، گفت: در این مورد صحبت‌هایی انجام شده است ولی من اسامی سه نفر دیگر را پیشنهاد کرده‌ام.

تسنیم نوشت: یکی از چهره‌های نزدیک به محمد شریعتمداری از قطعی شدن حضور وی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: وی در تیم اقتصادی دولت آینده حضور خواهد داشت و این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس‌جمهور شود.

محسن بهرامی فعال سیاسی و یکی از چهره های نزدیک به محمد شریعتمداری با بیان اینکه خبر انتخاب شریعتمداری به‌عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور آینده گمانه زنی رسانه‌ای است، گفت: البته حضور شریعتمداری در کابینه یازدهم قطعی شده است و او در دولت حضور خواهد داشت.

وی گفت: وی به‌عنوان معاون اقتصادی، معاون اجرایی یا وزیر صنعت،معدن و تجارت در دولت حضور خواهد داشت؛ البته در این باره هنوز به جمع بندی نرسیدند و این موضوع بستگی به بقیه اعضای تیم اقتصادی دولت یازدهم دارد.

این چهره نزدیک به محمد شریعتمداری گفت: این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس جمهور شود، اما تاکنون هیچ بحثی درباره رئیس دفتری مطرح نشده است.


ویدیو مرتبط :
بیماری صرع با حضور دکتر شریعتمداری در سیب سلامت94/6/26

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جلسه هیأت دولت با حضور روحانی


هیأت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست آقای دکتر روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد.

 
 
 
 
صبح بخیر: هیأت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست آقای دکتر روحانی رییس جمهور تشکیل جلسه داد.