اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حال بازیگر با سابقه تئاتر و تلویزیون وخیم شد


مصطفی عبدالهی بازیگر با سابقه تئاتر، رادیو و تلویزیون که سال‌های متمادی است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، به دلیل وخیم شدن وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری مهر: مصطفی عبدالهی بازیگر با سابقه تئاتر، رادیو و تلویزیون که سال‌های متمادی است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، به دلیل وخیم شدن وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد.

ناهید روزبهانی همسر مصطفی عبدالهی درباره وضعیت جسمانی این بازیگر تئاتر گفت: متأسفانه به دلیل وخیم شدن بیماری آقای عبدالهی، او در بیمارستان بستری شده است. به دلیل اینکه پلاکت‌های خون در حد بسیار پایینی هستند باید به آقای عبدالهی پلاکت تزریق شود تا بدن بتواند عمل جراحی را تحمل کند.

حال بازیگر با سابقه تئاتر و تلویزیون وخیم شد

وی درباره عمل جراحی مدنظر برای مصطفی عبدالهی توضیح داد: به دلیل اینکه بیماری آقای عبدالهی تشدید و فعالیت کلیه‌ها تحت فشار بیماری مختل شده‌ است، باید دستگاهی در بدن او گذاشته شود تا بتوان دیالیز را انجام داد.

روزبهانی تأکید کرد: شرایط جسمانی آقای عبدالهی اصلا مساعد نیست و وضعیت بیماری او هم وخیم شده است.

مصطفی عبدالهی در حال حاضر در بیمارستان پارسیان واقع در منطقه سعادت‌آباد بستری شده است.


ویدیو مرتبط :
درگذشت فاطمه طاهری ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حال بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون وخیم شد


باقر صحرارودی بازیگر سینما و تلویزیون 18 روز است به دلیل مشکلات ریوی در بخش آی سی یو بیمارستان لاله بستری شده است.

خبرگزاری مهر:  باقر صحرارودی بازیگر سینما و تلویزیون 18 روز است به دلیل مشکلات ریوی در بخش آی سی یو بیمارستان لاله بستری شده است.

منصوره یزدی همسر باقر صحرارودی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره وضعیت این بازیگر پیشکسوت گفت: 18 روز است او در بیمارستان لاله بستری شده است و در آی سی یو به سر می‌برد. وی همچنین به دستگاه وصل شده و از مشکلات ریوی رنج می‌برد.

یزدی  افزود: همسرم یک سکته مغزی را رد کرده با این حال از ناحیه ریه دچار مشکلاتی است که دکتر تنها چاره آن را صبر دانسته است. فعلا نیز امکان جدا کردن او از دستگاه وجود ندارد و مشخص نیست چه زمانی می‌تواند به بخش بیاید.



همسر صحرارودی از مردم خواست برای سلامتی این بازیگر دعا کنند.

باقر صحرارودی متولد ۲۶ خرداد ۱۳۲۱ در فسا است. وی تحصیلات خود را در دانشکده ادبیات فسا و شیراز و دانشکده ادبیات و دانشکدهه هنرهای زیبای تهران به انجام رساند. او از سال ۱۳۳۴ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و از آن هنگام تاکنون در حرفه هنری خود که بخش اعظم آن شامل کارهای تلویزیونی است، در مقام بازیگر، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان به ایفای نقش پرداخته‌است.

"گیرنده"، "کلانتری غیرانتفاعی"، "ملک سلیمان" و "ازدواج به سبک ایرانی" از جمله فیلم‎های سینمایی اخیر صحرارودی است. وی در تلویزیون نیز در آثاری چون "راه در رو"، "کوچه اقاقیا" و "سیر و سرکه" با سعید آقاخانی، رضا عطاران و غلامرضا رمضانی همکاری کرده است.