اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حال آیت الله مهدوی کنی رو به بهبود است


ابراهیم انصاریان داماد آیت الله مهدوی کنی آخرین وضعیت آیت الله را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: ابراهیم انصاریان داماد آیت الله مهدوی کنی آخرین وضعیت آیت الله را تشریح کرد.

ابراهیم انصاریان رئیس دفتر آیت الله مهدوی کنی و داماد ایشان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت آیت الله گفت: با سپاس به درگاه خداوند و دعای خیر مردم و توجه کادر پزشکی بیمارستان حال عمومی آیت الله مهدوی کنی نسبت به روز گذشته خیلی بهتر است.

وی ادامه داد: وضعیت ضربان قلب، فشار خون و کلیه آیت الله مطلوب است و ما این را از دعای خیر مردم و لطف خدای متعال داریم. وضع رئیس مجلس خبرگان رهبری نسبت به دیروز خیلی مطلوب است.

رئیس دفتر آیت الله مهدوی کنی یادآور شد: تیم پزشکان به زودی قرار است مردم را از جزئیات حال ایشان باخبر کنند و گزارش پزشکی دقیقی از آخرین وضعیت حال ایشان را ارائه دهند.

انصاریان در پایان گفت: من از مردم می خواهم که ما را از دعای خیرشان محروم نکنند تا ما دوباره از وجود مبارک ایشان برای نظام بهره ببریم.


ویدیو مرتبط :
بیاد آیت الله مهدوی کنی-در حال اقامه نماز جماعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جدید از روند بهبود آیت‌الله مهدوی کنی



اخبار,اخبار سیاسی ,وضعیت آیت الله مهدوی کنی

 

اخبار سیاسی - جزئیات جدید از روند بهبود آیت‌الله مهدوی کنی

اکنون تلاش دوستان معطوف به حفظ وضعیت قلبی و عروقی در شرایط فعلی و کاهش بی‌نظمی قلب است و در حال حاضر عمده درمان‌ها در این حوزه صورت می گیرد.

هوشیاری آیت الله مهدوی کنی به دلیل تزریق داروهای آرام‌بخش قابل ارزیابی نیست.


رئیس نظام پزشکی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی در حال حاضر از لحاظ وضعیت قلبی- عروقی در ثبات به سر می‌برند اما وضعیت هوشیاری ایشان به دلیل تزریق داروهای آرام‌بخش قابل ارزیابی نیست.

به گزارش فارس، علیرضا زالی رئیس نظام پزشکی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی در حال حاضر از لحاظ وضعیت قلبی-عروقی در ثبات به سر می‌برند.

وی افزود: آن بی‌نظمی قلبی حضرت آیت‌الله در حال حاضر با داروهای مختلف کنترل شده اما وضعیت هوشیاری ایشان به دلیل مصرف داروهای آرام‌بخش قابل ارزیابی نیست.

رئیس نظام پزشکی خاطرنشان کرد: اکنون تلاش دوستان معطوف به حفظ وضعیت قلبی و عروقی در شرایط فعلی و کاهش بی‌نظمی قلب است و در حال حاضر عمده درمان‌ها در این حوزه صورت می گیرد.

زالی با بیان اینکه فشار خون آیت‌الله مهدوی کنی در حال حاضر از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است، گفت: پیش‌بینی از لحاظ پزشکی در این شرایط مشکل است چرا که باید حداقل 24 ساعت از ثبات وضعیت بیمار بگذرد تا بتوانیم ارزیابی اولیه را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در شروع، اقدامات درمانی به محض بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی با موفقیت‌های اولیه همراه بوده و اقداماتی از قبیل برگشت پمپ قلبی، تنظیم فشار خون، منظم شدن نبض و کاهش نامنظمی‌ها مرتفع شده است.

زالی در پایان اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله آیت‌الله مهدوی کنی از این وضعیت بحرانی خارج شود و بتوانیم با کمک داروها و اقدامات تکمیلی و مداخله‌ای جنبی، مشکل ایشان را برطرف کنیم.

اخبار سیاسی - فارس