اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه در شهربازی اهواز


رییس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع حادثه‌ای در پارک شهربازی پاداد اهواز خبر داد و گفت: 9 تن در این حادثه آسیب دیدند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع حادثه‌ای در پارک شهربازی پاداد اهواز خبر داد و گفت: 9 تن در این حادثه آسیب دیدند.

دکتر اسدالله موسوی  درباره این حادثه گفت: ساعت 22:48 شب گذشته (شنبه) سفینه فضایی یکی از وسایل بازی پارک شهربازی در حال حرکت دچار نقص شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه 9 تن از سرنشینان این وسیله بازی مصدوم شدند و توسط نیروهای اورژانس اعزامی به محل حادثه، برای مداوا به بیمارستان امام‌خمینی(ره) اهواز انتقال یافتند.


ویدیو مرتبط :
شهربازی اهواز - فریزبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین حادثه شهربازی سال 91؛ واژگونی قلعه بادی جان یک کودک را گرفت!



اولین حادثه شهربازی سال 91؛ واژگونی قلعه بادی جان یک کودک را گرفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بخشدارشهرستان صالح‌آباد در استان ایلام از مرگ یك دختربچه به دلیل واژگون شدن قلعه بادی غیراستاندارد در شهربازی این شهر خبرداد.

محمدتقی اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: باد شدیدی در روز گذشته در منطقه صالح‌آباد از توابع شهرستان مهران، یك قلعه بادی مستقر در اطراف امامزادهرا که در زمین مهار نشده بود، واژگون كرد و جان یك کودک ایلامی را گرفت.

به گفته بخشدار صالح‌آباد پرونده این حادثه در دادگستری در حال رسیدگی است./انتخاب