اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال رسوایی اخلاقی آل‌ سعود در یک نوار


فعال عربستانی که با انتشار مطالبی محرمانه از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان، با نام "مجتهد" هواداران بسیاری را در توییتر به خود جذب کرده، از وجود نواری صوتی در خصوص رسوایی اخلاقی آل سعود خبر داد.

پایگاه خبری العالم: فعال عربستانی که با انتشار مطالبی محرمانه از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان، با نام "مجتهد" هواداران بسیاری را در توییتر به خود جذب کرده، از وجود نواری صوتی در خصوص رسوایی اخلاقی آل سعود خبر داد.

"مجتهد" از انتشار قریب الوقوع  نوار صوتی بسیار مهمی درباره اظهارات یکی از پسران "ملک عبدالعزیز" مؤسس رژیم آل سعود خبر داد و گفت: این شاهزاده قبلاً متصدی سمتی مهم در وزارت دفاع عربستان بود، و این نوار  صوتی فساد اخلاقی آل سعود را رسوا می کند و نشان می دهد که شاهزاده مذکور در مجلسی افتخار می کند که رؤسای قبایل به او دخترانی کمتر از 12 سال را هدیه داده اند.

مجتهد خاطرنشان کرد: این نوار صرف نظر از اینکه بیانگر فساد اخلاقی آل سعود است، نشان می هد که این خاندان حاکم اهمیتی به مردم عربستان نمی دهند، و ارزشی برای دین و اصول انسانی قائل نیست.

مجتهد می افزاید: شاهزاده مذکور در تماسی تلفنی به خود می بالد که رؤسای قبایل همچون بندگان برای وی کار می کنند و برای اهدای دختران کمتر از 12 سال قبایل خود به او ، با یکدیگر رقابت می کنند.

مجتهد اعلام کرد: صدای شاهزاده عربستانی مذکور در این نوار کاملاً واضح است، و هر فردی که پسران ملک عبدالعزیز را بشناسد، با گوش کردن به این نوار صوتی فوراً تشخیص می دهد  که این صدا متعلق به همان شاهزاده است.

مجتهد خاطرنشان کرد: با گوش کردن به این نوار صوتی می توان فهمید که اکثر جلسات وزارت دفاع به بررسی مسائلی مانند "سهم شاهزاده مذکور از مناقصه ها، تصاحب اراضی عمومی و شب نشینی در بیابان" می گذرد و ندرتاً به مسائل نظامی و آموزشی پرداخته می شود .

مجتهد نوشت : هنگامی که اطرافیان شاهزاده از درز کردن نوار صوتی وی آگاه شدند، عروس این شاهزاده با نام اختصاری ( ل  دختر م ) در اظهاراتی که ثبت شده است، اعلام کرد که ملک عبدالعزیز نیز اظهاراتی مشابه اظهارات شاهزاده مذکور دارد پس نباید نگران بود. !

مسئولان و یا طرفهای رسمی سعودی تا کنون به اظهارات جدید مجتهد واکنشی نشان نداده اند.


ویدیو مرتبط :
گوشه ای از فساد اخلاقی آل سعود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال در سه‌شیر و خروس‌های آبی/ انتشار خبر رسوایی اخلاقی ۲ بازیکن انگلیس و فرانسه



اخبار,اخبار ورزشی,رسوایی اخلاقی بازیکنان انگلیس و فرانسه

 
 اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
جنجال در سه‌شیر و خروس‌های آبی/ انتشار خبر رسوایی اخلاقی ۲ بازیکن انگلیس و فرانسه

دو عضو تیم‌های انگلیس و فرانسه به علت مشکلات اخلاقی اردوی تیم کشور خود را در جام جهانی با جنجال مواجه کردند.

به گزارش فارس، در شرایطی که تیم ملی انگلیس امروز (سه‌شنبه) در آخرین بازی خود در جام جهانی برزیل مقابل کاستاریکا به میدان خواهد رفت، یک روزنامه چاپ لندن نوشت «لوک شاو» مدافع 18 ساله تیم ساوتهمپتون با چند زن مدل مجلات، پیش از جام جهانی ارتباط نامشروع داشته است.

براساس گزارش این نشریه زن‌های نامبرده پیش‌تر با دو بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس یعنی اشلی کول (از چلسی) و مدافع تیم ملی فرانسه و عضو منچستریونایتد یعنی پاتریس اورا، ارتباط برقرار کرده‌اند.

اگر چه «سه شیر» (انگلیس) از جام حذف شده و «خروس‌‌های آبی» (فرانسه) امید قهرمانی دارد اما به نظر می‌رسد انتشار این خبر اردوی تیم‌های انگلیس و فرانسه را متشنج کند.

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.
  اخبار ورزشی - فارس