اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال دوباره فرزاد حسنی با عشق دوم


فرزاد حسنی کوتاه نمی آید. مجری ماجراجوی رادیو و تلویزیون که بعد از اختتامیه جشنواره فجر با حمله به مهران مدیری خبرساز شده بود، در روزهای گذشته هم به خاطر کل کل با فردوسی پور روی جلد روزنامه ها رفت و هم مصاحبه اش با زهرا عاملی ترانه سرا موج درست کرد.





هفته نامه تماشاگران امروز: فرزاد حسنی کوتاه نمی آید. مجری ماجراجوی رادیو و تلویزیون که بعد از اختتامیه جشنواره فجر با حمله به مهران مدیری خبرساز شده بود، در روزهای گذشته هم به خاطر کل کل با فردوسی پور روی جلد روزنامه ها رفت و هم مصاحبه اش با زهرا عاملی ترانه سرا موج درست کرد.

حسنی البته بعدتر این جمله را که «فردوسی پور شانس آورد من ورزشی نیستم» شدیدا تکذیب کرد اما حرف های خانم عاملی و اعتراف به اینکه همسر دوم شوهر خودش است و ترانه «عشق دوم» را هم با همین انگیزه سروده و به احسان خواجه امیری داده، همچنان در فضای مجازی بازتاب دارد.

جنجال دوباره فرزاد با عشق دوم

فرزاد حسنی در حالی خانم عاملی را روی خط برنامه رادیویی اش «موسیقی من» آورد که مدتی پیش تقدیم کردن یک ترانه از طرف خانم شاعر به آقای مجری دردسرساز شده بود؛ دردسری که حسنی سعی کرد با یک متن سنگین و محترمانه و یک شعر کوتاه به آن پاسخ دهد و جمعش کند. فرزاد کوتاه بیا!


ویدیو مرتبط :
فرشاد حسنی برادر فرزاد حسنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط دوباره هواپیمای پوریا پورسرخ و فرزاد حسنی+عکس



پخش سریال مسیر انحرافی در شبکه 3

سقوط دوباره هواپیمای پوریا پورسرخ و فرزاد حسنی+عکس

در ادامه روند تبدیل سریال‌های تلویزیونی به تله فیلم، نسخه تله فیلم سریال «مسیر انحرافی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل جمعه 31 خردادماه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش شبکه ایران،‌ شبکه سه سیما که هفته گذشته دو سریال مناسبتی «دست بالای دست » و «خداحافظ بچه» را در قالب فیلم تلویزیونی روانه آنتن کرده بود جمعه هفته جاری نیز قرار است نسخه تله فیلم شده سریال طنز «مسیر انحرافی» را پخش کند.

سریال مسیر انحرافی,بازیگران سریال مسیر انحرافی

بهرنگ توفیقی سال گذشته سریال مسیر انحرافی را با حضور شقایق دهقان، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، مجید واشقانی، کمند امیرسلیمانی، اکرم محمدی، ساعد هدایتی و...کارگردانی کرد و حال بعد از گذشت حدود یک سال قرار است بییندگان این شبکه در ساعت 19 روز جمعه(31 خردادماه) شاهد پخش این سریال در قالب فیلم تلویزیونی باشند.

در خلاصه داستان مسیر انحرافی به نویسندگی زامیاد سعدوندیان آمده: در یک جزیره ناشناخته، دانشمندی قصد دارد یکی از هواپیماهای ایرانی را که سرنشینان آن تعدادی از نخبگان هستند به سوی آنجا کشانده و با آزمایش های متعدد روی آنان به مقاصد خود دست یابد. در این حین، هواپیمای مسافر بری که از ایران به مقصد آفریقای جنوبی پرواز می کند، به شکل کاملا اتفاقی در مسیر جزیره قرار می گیرد و ... .

شبکه ایران