اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جستجو برای یافتن اجساد 3 عضو یک خانواده


فرماندار دزفول در خصوص حادثه غرق شدن سه نفر از اعضاء یک خانواده در رودخانه دز گفت: جستجو برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد، دز یک رودخانه خروشان است و غواصان برای جستجو در این رودخانه با مشکل مواجه هستند.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار دزفول در خصوص حادثه غرق شدن سه نفر از اعضاء یک خانواده در رودخانه دز گفت: جستجو برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد، دز یک رودخانه خروشان است و غواصان برای جستجو در این رودخانه با مشکل مواجه هستند.

حبیب آصفی اظهار کرد: به منظور سهولت کار جستجوی اجساد این حادثه، سد دز بسته می‌شود تا آب کمی پایین بیاید و غواصان بتوانند راحت‌تر در مسیر رودهانه جستجو کنند.

وی با اشاره به نقص فنی قایق‌های غریق نجات که موجب مختل شدن امداد و نجات حادثه‌دیدگان شد، درباره وضعیت امکانات نجات غریق در این رودخانه گفت: امکانات وجود دارد ولی در خصوص مشکلاتی که امکانات در این حادثه داشتند، من اظهارنظر نمی‌کنم. باید کارشناسان مربوط بگویند مشکل قایق‌های موتوری چه بوده است. یکی از قایق‌های موتوری نیز در مسیر دچار نقص فنی و خاموش شده بود.

فرماندار دزفول با بیان این که شهردار دزفول باید در خصوص این حادثه پاسخگو باشد، عنوان کرد: همه قایق‌های تفریحی باید به جلیقه نجات مجهز باشند و اگر هیچ یک از سرنشینان این قایق حادثه‌دیده جلیقه نجات بر تن نداشته‌اند، مسئول قایق تخلف کرده است که باید جوابگو باشد.

آصفی اظهار کرد: تاکنون اجساد غرق‌شدگان این حادثه پیدا نشده‌ و همه ارگان‌های امدادی از جمله هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی بسیج شده‌اند که غرق‌شدگان را بیابند.

شامگاه پنج‌شنبه 27 شهریورماه، یک خانواده 6 نفره که از اهواز به منطقه تفریحی علی‌کله در دزفول رفته بودند، با سوار شدن بر قایق تفریحی، دچار حادثه شده و قایق در آب واژگون شد. از این خانواده، سه نفر نجات یافتند ولی سه نفر دیگر در رودخانه غرق شدند و تاکنون اجساد آن‌ها یافت نشده است.

در این حادثه حسن نواصر 33 ساله به همراه دو دختر خود به نام‌های یاسمین 6 ساله و سیما 2 ساله غرق شدند. هیچ‌کدام از 6 عضو این خانواده هنگام سوار شدن به قایق جلیقه نجات بر تن نداشتند و همین امر هم موجب غرق شدن سه عضو از خانواده شد.

علاوه ‌بر این، پس از وقوع حادثه قایق‌های موتوری نجات غریق مستقر در محل نیز دچار نقص فنی شده و امدادرسانی به غرق‌شدگان مختل شد.


ویدیو مرتبط :
از سر گیری جستجوها برای یافتن اجساد مسافران هواپیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف اجساد ۳ عضو یك خانواده در غرب تهران



 

 

كشف اجساد ۳ عضو یك خانواده در غرب تهران

 

كشف اجساد ۳ عضو یك خانواده در آپارتمانی در غرب تهران، كارآگاهان جنایی را با معمای پیچیده ایروبه رو كرد.

 

مرد خانواده در آخرین تماس با محل كارش به یكی از همكارانش گفته بود كه به خاطر بیماری فرزندش به یكی از مراكز درمانی خواهد رفت، اما به یكباره ناپدید شد و اجساد وی و خانواده اش بعد از ۱۲ روز كشف شد.

 

به گزارش «جام جم»، ساعت ۳۰/۲۰ شامگاه سه شنبه مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و از غیبت مرموز اعضای خانواده برادرش كه در آپارتمانی در طبقه پنجم یك مجتمع مسكونی واقع در شهرآرا زندگی می كنند، خبر داد.

 

ماموران كلانتری ۱۳۷ نصر تهران با اطلاع از این موضوع به محل اعزام شدند. با به صدا درآوردن در آپارتمان چند بار صاحبخانه را صدا زدند ولی او پاسخی نداد.

 

بنابر این ماجرا را به قاضی روشن، بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر دادند و با هماهنگی قضایی وارد این آپارتمان شدند.

 

ماموران با حضور در این خانه متوجه شدند كه چراغ های اتاق نشیمن و آشپزخانه روشن است و سفره غذا در كناری قرار دارد و اثاثیه خانه كمی به هم ریخته است.

 

ماموران به بررسی دیگر اتاق های خانه پرداختند و پس از ورود به اتاق خواب با مشاهده اجساد ۳ عضو این خانواده به نام های رضا، اكرم و دختر ۴ ساله آنها (پارمیدا) به فاصله چندقدمی از یكدیگر، موضوع را به بازپرس شعبه ۳ دادسرای جنایی گزارش كردند.

 

با دستور قضایی اجساد این خانواده برای بررسی علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شدند.

 

ماموران در ادامه بازرسی از خانه، بسته ای پیدا كردند كه در آن قرص های سیانور وجود داشت.

 

با تشكیل پرونده ای در این رابطه، كارآگاهان جنایی آگاهی تهران تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز این خانواده را آغاز كردند.

 

همسایه ها از مرگ مرموز گفتند

 

ماموران ابتدا به تحقیق از همسایه ها پرداختند كه معلوم شد، اعضای این خانواده از یك سال پیش به این مجتمع نقل مكان كرده و در طبقه پنجم بلوك شمالی مستاجر بود ه اند و شامگاه ۱۲ آبان امسال سروصداهایی از خانه آنها شنیده اند و دیگر آنها را ملاقات نكرده اند.

 

همسایه ها به ماموران گفتند كه بعد از ۳ روز كه پی به غیبت مرموز آنها برده اند، با خانواده مرد مستاجر تماس گرفته اند، ولی آنها تا روز كشف جسد به آنجا مراجعه نكرده اند.

 

آخرین مكالمه با همكاران

 

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران به تحقیق از همكاران مرد فوت شده پرداختند و پی بردند كه او در یك مشاوره املاك كار می كرده و روز ۱۲ آبان امسال با آنها تماس گرفته و با بیان این كه دختر ۴ ساله اش براثر افتادن از تختخواب دچار حادثه شده، مرخصی گرفته و دیگر به محل كارش مراجعه نكرده و تلفن همراه و خانه اش را هم پاسخ نمی دهد.

 

آنها با مشكوك شدن به ماجرا به خانه اش مراجعه كردند و با دیدن موتورسیكلت وی در پاركینگ مجتمع، سراغ او را از همسایه ها گرفتند كه آنها از حضور وی و خانواده اش اظهار بی اطلاعی كردند.

 

بنابر این گزارش، با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران با معمای پیچیده ای در رابطه با مرگ مرموز این خانواده ۳ نفره روبه رو شدند كه آیا آنها به قتل رسیده اند یا با خودكشی، به زندگی شان پایان داده اند./جام جم آنلاین