اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات مرگ دلخراش کودک 11 ساله


هادی خنجری، فرماندار نور، در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران از غرق شدن کودک 11 ساله در ساحل شهرستان نور خبر داد.

خبرگزاری فارس: هادی خنجری، فرماندار نور، در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران از غرق شدن کودک 11 ساله در ساحل شهرستان نور خبر داد.

وی تصریح کرد: این نوجوان که به همراه خانواده خویش در کنار ساحل حضور یافت در ساعت هشت شب و با وجود بسته بودن طرح در دریا حضور یافت.

فرماندار نور بیان داشت: با وجود افراشته بودن پرچم سیاه این کودک وارد دریا شد و خانواده وی نیز از حضور کودک غفلت کردند و این نوجوان غرق شد.

خنجری در پاسخ به سئوال معاون اجتماعی استاندار مازندران که آیا این کودک داخل طرح و یا خارج از طرح غرق شد؟ گفت: این اتفاق داخل طرح رخ نداد ولی چسبیده به طرح دریا بود و در منطقه اسکله سنگی اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: ناجیان غریق در 500 متری محل وقوع حادثه بودند و جت اسکی هم به محل آمد و نتوانستند این کودک را نجات دهند.

فرماندار نور در پایان خواستار تأمین تجهیزات ناجیان غریق این شهرستان شد و گفت: از 140 ناجی غریق شهرستان نور تنها 30 نفر لباس و سوت در اختیار آنها قرار داده شد و تنها 60 نفر گویه دریافت کردند.


ویدیو مرتبط :
تصادف دختر 11 ساله.دلخراش..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش کودک 5 ساله زیر خودرو پدرش



کودک 5 ساله‌ای در بخش بسطام از توابع شاهرود استان سمنان با برخورد به نیسان پدرش که به صورت دنده عقب در حرکت بود، جان باخت.

سرهنگ حسین پیوندی گفت: ساعت 11 روز گذشته یک فقره تصادف جرحی در حوالی روستای جیلان بخش بسطام به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و ماموران انتظامی و پلیس شاهرود-آزادشهر به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: راننده 27 ساله در شرایطی که به صورت دنده عقب حرکت می‌کرد متوجه فرزند خردسالش که پشت خودرو ایستاده بود نشده و با وی برخورد می‌کند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: در این سانحه کودک 5 ساله بر اثر برخورد با چرخ عقب خودرو به شدت مجروح و توسط پدر و مادرش به درمانگاه کلاته خیج منتقل شد، ولی با توجه به جراحت‌ها و خونریزی شدید مصدوم، تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و این کودک خردسال جان خود را از دست داد که علت و نحوه دقیق وقوع این حادثه تلخ و ناگوار در حال بررسی است.
 
وی تصریح کرد: پلیس همواره تاکید دارد حین استفاده از وسایط نقلیه و رانندگی تمام حواس و دقت خود را بر این امر متمرکز کنید و با دقت تمام و بررسی کامل مسیر حرکت خود، برانید تا شاهد این‌گونه سوانح جبران‌ناپذیر نباشید.
اخبار حوادث - ایسنا