اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات فرود یک هواپیمای آمریکایی در اهواز


مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای کوچک آمریکایی در فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: نقص فنی دلیل فرود این هواپیما بود.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای کوچک آمریکایی در فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: نقص فنی دلیل فرود این هواپیما بود.

محمود رسولی نژاد در خصوص فرود یک هواپیمای آمریکایی در فرودگاه اهواز گفت: این هواپیما از نوع کوچک و تجاری بود که 20 روز پیش در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

وی با بیان اینکه دلیل این فرود اضطراری نقص فنی بود، گفت: این هواپیما با ظرفیت 3 نفر هنگام عبور از آسمان ایران دچار نقص فنی شد که به همین دلیل فرودگاه اجازه فرود به آن را داد.

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور تصریح کرد: سرنشینان این هواپیما پس از فرود به سمت مقصد خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس رفتند و فعلا هواپیما در فرودگاه اهواز در حال تعمیر است و به زودی در مسیر قرار می گیرد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای فرود هواپیمای آمریکایی در فرودگاه مهرآباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات فرود هواپیمای آمریکایی در ایران


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رفع نقص فنی یک فروند هواپیمای جت آمریکایی که در فرودگاه بین المللی اهواز فرود آمده بود خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رفع نقص فنی یک فروند هواپیمای جت آمریکایی که در فرودگاه بین المللی اهواز فرود آمده بود خبر داد.

خلبان حمیدرضا پهلوانی  با بیان مطلب فوق افزود: براساس مفاد کنوانسیون شیکاگو (ایکائو) که ایران نیز یکی از امضا کنندگان آن به شمار می رود کشورهای متعهد موظفند به وسایل پرنده عبوری از فضای خودشان در صورت به وجود آمدن وضع اضطراری خدمات لازم را ارایه کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: برهمین اساس جمهوری اسلامی ایران نیز به وظایف قانونی خود عمل کرده و با فرود اضطراری یک فروند هواپیمای جت آمریکایی که دچار نقص فنی شده بود موافقت کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعیه های هوانوردی لازم به مبادی ذیربط از جمله ایکائو را اعلام کرد و هواپیمای مذکور بعد از تعمیرات و اشکالات لازم صدور مجوز ترخیص را دریافت و کشور را روز گذشته ترک کرد.

کاپیتان پهلوانی خاطر نشان کرد: هواپیمای فوق در تاریخ 24 آذر ماه در فرودگاه بین المللی اهواز فرود آمد و دارای 3 سر نشین بوده است .