اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیم ملی سوریه، مقصد بعدی علی دایی؟!


یکی از سایت های عربی از حضور علی دایی در لیست گزینه های فدراسیون فوتبال سوریه خبر داد.

ندای انقلاب: علی دایی بعد از آخرین بازی‌اش در لیگ برتر اعلام کرد که دیگر حتی به ماندن در راه آهن هم فکر نمی‌کند و تقریبا به صورت رسمی جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد. بعد از این که خبر انتقال راه اهن به مشهد و تمام مشکلات این تیم برای حضور در لیگ برتر مطرح شد احتمال جدایی دایی قوت بیشتری گرفت.

بعد از جدایی علی دایی اولین سوالی که پیش می‌آید این است که مقصد آینده او کجا خواهد بود؟ جواب دادن به این سوال اصلا کار راحتی نیست. دایی کارنامه عجیب و غریبی در مربی گری دارد و به همین دلیل است پیدا کردن این که کدام مدیر حاضر است به او و کارنامه اش اعتماد کند کار بسیار سختی است.

در روزهایی که زمزمه‌هایی از تبریز به گوش می‌رسد که او یکی از گزینه های جانشینی امیرقلعه نویی است اما خبرهای دیگری هم از خارج کشور شنیده می‌شود.

یکی از سایت های عربی از حضور علی دایی در لیست گزینه های فدراسیون فوتبال سوریه خبر داد. این سایت نوشت که سه مربی در لیست فدراسیون فوتبال سوریه قرار دارند که یکی از آنها علی دایی است و سوریه‌ای ها خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

با این که اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده اما در صورت جدی شدن مذاکرات و به نتیجه رسیدن آن، این موقعیت می‌تواند یک فرصت بسیار عالی برای سرمربی راه آهن باشد. سوریه تیمی است که بازی‌های زیادی ندارد و تا جام ملت های آسیا روزهای بسیار آرامی را می‌گذراند. تیمی که تجربه ای متفاوت برای دایی به حساب می آید.


ویدیو مرتبط :
غیرتی شدن بازیکنان تیم ملی به خاطر علی دایی سابق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

العالم مدعی شد

علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق!

شبکه خبری العالم در مطلبی به احتمال سرمربیگری علی دایی در تیم ملی عراق اشاره کرد.

به گزارش  فارس و به نقل از شبکه خبری العالم، منابع نزدیک فدراسیون فوتبال عراق مدعی شدند علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی عراق برای شرکت در مسابقات غرب آسیا در کویت و جام خلیج فارس که در بحرین برگزار می‌شود معرفی خواهد شد.

این گزارش ادامه می‌دهد: پس از آنکه سرمربیگری زیکوی برزیلی در عراق منتفی شد دایی به عنوان گزینه هدایت تیم ملی عراق معرفی شد.

نعیم سعد، کاپیتان تیم ملی عراق نیز این موضوع را تایید کرده و همچنین سلام شاکر، مدافع ملی‌پوش عراق در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده است.

فدراسیون فوتبال عراق امروز با حکیم شاکر به عنوان مربی تیم ملی عراق برای شرکت در مسابقات غرب آسیا به توافق رسید.

به گزارش فارس، دایی هم‌اکنون سرمربیگری تیم فوتبال راه‌آهن را برعهده دارد و این پیشنهاد در حالی است که مسابقات غرب آسیا از 18 آذرماه در کشور کویت آغاز خواهد شد./فارس