اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تیم امدادی تركیه بازگردانده شدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی:

در ورزقان مشكل امنیتی داشتیم/ تیم تركیه بازگردانده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعلام عدم‌نیاز به كمك‌های بین‌المللی در حوزه امداد و نجات و حضور بدون هماهنگی یك تیم از تركیه در منطقه، این تیم با تشریفات خاصی به كشور خودشان راهی شدند.

دكتر نوری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مرحله اول و دوم شامل عملیات نجات و اسكان موقت به طور كامل در منطقه به اتمام رسیده است و برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای اسكان دائم حادثه‌دیدگان در منطقه در دست اقدام است.

وی با بیان اینكه در 36 ساعت گذشته از وقوع زلزله به تمامی روستاهای حادثه‌دیده سر زده شده و اقلام مورد نیاز آنان تهیه شده است، افزود: در مورد چادر و اقلام غذایی در حال حاضر هیچ مشكلی در منطقه وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی افزود: فقط در منطقه‌ ورزقان مشكل امنیتی و توزیعی داشتیم كه الحمدالله در حال حاضر رفع شده و تمام اقلام مورد نیاز توزیع شده است.

نوری در مورد كمبود چادر در منطقه افزود:‌ در این مورد هیچ مشكلی وجود ندارد و چادر بیش از حد مورد نیاز در منطقه موجود است و كمبود چادر به خاطر درخواست شهروندان شهرهای اهر و ورزقان كه به خاطر ادامه پست‌لرزه‌ها نمی‌توانند به خانه‌های خود برگردند، است كه امیدواریم مردم در این مورد همكاری لازم را با مسئولان حاضر در منطقه داشته باشند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تور تركیه بلیط هواپیما تركیه هتل تركیه تور لحظه آخری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكست تیم فوتبال ذوب آهن در تركیه



 

 

شكست تیم فوتبال ذوب آهن در تركیه

 

تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری تدارکاتی در ترکیه مغلوب شد.

به نقل از سایت باشگاه، دیدار تدارکاتی تیم فوتبال ذوب آهن و تیم گنجلربیرلیگی (جوانان لیگ یک) که سشب آهن را حمید شفاعت به ثمر رساند.

گنجلربیرلیگی در حال حاضر در رده ششم سوپر لیگ ترکیه جای دارد.