اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر ازدواج یک بازیگر نوجوان


پریسا ابوالحسنی مادر "ترلان پروانه"در خصوص خبری مبنی بر ازدواج "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تكذیبیه این خبر را اعلام كردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: پریسا ابوالحسنی مادر "ترلان پروانه"در خصوص خبری مبنی بر ازدواج "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تكذیبیه این خبر را اعلام كردیم.
 
وی ادامه داد: این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه كار باید بكنم. "ترلان" 16 سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

وی بیان كرد: سال گذشته نیز همین شایعه درباره "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" مطرح شد كه ما در جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تكذیب كردیم.



"ابوالحسنی" اظهار داشت: "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

وی ادامه داد: سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر كرده بود كه من بسیار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان كردند كه این خبر از طریق یكی از كاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تكذیبیه آن را اعلام كردند.

"ابوالحسنی" اظهار داشت: از مردم تقاضا دارم هر خبری كه در سایت ها منتشر می شود را باور نكنند و حتما صحت آن را جویا شوند. این خبرها توسط افرادی بیمار منتشر می شود كه روال زندگی مردم را دچار اختلال می كند.

وی تصریح كرد: ما باشنیدن این اخبار پشت دخترمان هستیم، ولی بسیاری از زندگی ها توسط این اخبار با مشكلات روبرو می شود.

وی تصریح كرد: پدر "ترلان پروانه" بابت این مسئله از طریق سازمان فیلترینگ نیز شكایت كرده است.

"ابوالحسنی" در خصوص برخورد خود "ترلان پروانه" از انتشار این خبر عنوان كرد: "ترلان پروانه" ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا كه این خبر تنها در حد یك شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیار ناراحت شد.

"ابوالحسنی" اظهار داشت: از خبرگزاری های رسمی بابت پیگیری این اخبار و رساندن صدای ما به گوش مردم بسیار سپاسگذارم.

وی در پایان خاطرنشان كرد: انتشار این خبر موجب توهین به شعور خانوادگی ما است، من خود یك مدیر مدرسه هستم و این اخبار تنها توسط افراد بیكار و بیمار منتشر می شود.


ویدیو مرتبط :
خبر جالب ازدواج بازیگر و خواننده لی هونگ کی از 2016 تا به امروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر ازدواج دو بازیگر ایرانی در برزیل +عکس



اخبار فرهنگی - تکذیب خبر ازدواج دو بازیگر ایرانی در برزیل +عکس

 بنا بر اخبار رسیده، سام درخشانی و نرگس محمدی، از اعضای کاروان هنرمندان که برای حمایت از تیم ملی فوتبال به برزیل سفر کرده‌اند، با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

بنا بر اخبار رسیده، سام درخشانی و نرگس محمدی، از اعضای کاروان هنرمندان که برای حمایت از تیم ملی فوتبال به برزیل سفر کرده‌اند، با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

 

یک منبع آگاه خبر ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی را تکذیب کرد. فاطمه گودرزی یکی از هنرمندان حاضر در برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز خبر اعلام رسمی ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل را تکذیب کرد. روز گذشته خبری درخصوص اعلام رسمی ازدواج دو بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر که یکی از خبرنگاران حاضر در اینستاگرام آن را منتشر کرده بود. 

اخبار,اخبار فرهنگی,تکذیب خبر ازدواج دو بازیگر ایرانی در برزیل

  گفتنی است که تصویر منتشر شده در این خبر نیز مربوط به فیلمبرداری آخرین همکاری این دو بازیگر در تهران پیش از سفر به برزیل است.

 

اخبار فرهنگی - نامه نیوز