اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توصیه‌ های ژنرال به بازیکنان مجرد استقلال


امیر قلعه‌نویی دیروز در تمرین استقلال توصیه‌هایی به بازیکنان تیم خود کرد.

خبرآنلاین: امیر قلعه‌نویی دیروز در تمرین استقلال توصیه‌هایی به بازیکنان تیم خود کرد.

 قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد تا برایشان حرف بزند. ابتدا همه فکر می‌کردند بحث در مورد مسائل فنی بازی با داماش خواهد بود اما بر خلاف انتظاراتشان، قلعه‌نویی موارد دیگری را مطرح کرد و توصیه‌هایی به بازیکنان کرد که بیشتر جنبه اخلاقی داشت.

 سرمربی استقلال که خطاب به بازیکنان مجرد حرف می‌زد، گفت: «روی صحبتم با آقایان مجرد تیم است. استقلال تیم جوانی است و میانگین سن بازیکنانش بالا نیست. ما در جمع نفراتمان بازیکنان جوان زیادی داریم که همچنان مجرد بوده و زندگی متاهلی را تجربه نکرده‌ند. من به همه این آقایان به طور جدی توصیه می‌کنم ازدواج کنند.

 خیلی ازبازیکنان بزرگ استقلال مثل جواد زرینچه و همین آقا شاهرخ بیانی که جزو بزرگان استقلال هستند، خیلی زود ازدواج کردند و همین مسئله نقش موثری در موفقیت‌شان ایفا کرد.»


قلعه‌نویی ادامه داد: «توصیه می‌کنم زود ازدواج کنید و پس از ازدواج هم زود بچه دار شوید چون پدر شدن آن‌قدر برایتان احساس مسئولیت می‌آورد که مجبورید تمام ذهنتان را معطوف به فوتبال و زندگی کنید و از حاشیه‌ها خود به خود دور می‌شوید.

همین منصور خان پورحیدری عزیز، شاید اگر همسرشان زنگ بزند بتواند تلفن را جواب ندهد اما امکان ندارد بچه‌هایش به او زنگ بزنند و ایشان گوشی را برندارد. این حسی است که فقط باید پدر شوید تا بتوانید آن را درک کنید. باور کنید ورود به دنیای تاهل شما را مسئولیت پذیرتر خواهد کرد و حس همکاری در وجودتان ایجاد می‌کند. حتی اگر لازم باشد، بعد از این‌که متاهل شدید، باید در خانه ظرف هم بشویید.»


این صحبت‌های قلعه‌نویی کنایه‌ای بود به بازیکنان مجرد استقلال تا در این شرایط حساس، روی مسابقات متمرکز شوند.


ویدیو مرتبط :
‫دکتر الهی قمشه ای- چند توصیه به جوانان مجرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه‌های منصوریان به بازیکنان استقلال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در تمرین امروز آبی‌پوشان صورت گرفت

توصیه‌های منصوریان به بازیکنان استقلال

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان با حضور در تمرین امروز استقلال به بازیکنان این تیم توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین تاکتیکی خود را قبل از دیدار با پرسپولیس از ساعت 18 پشت در‌های بسته در کمپ مرحوم حجازی برگزار کرد.

پرهام مدیر عامل باشگاه نساجی قائمشهر به همراه علی امیری معاون باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان کاپیتان سابق آبی پوشان در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

در ابتدای تمرین منصوریان که تجربه سال‌ها حضور در دربی‌های مختلف را دارد برای بازیکنان استقلال صحبت کرد و در خصوص مسابقات گذشته، اهمیت بازی دو تیم و پیامدهای پیروزی و شکست در این مسابقه برای بازیکنان توضیح داد و توصیه‌های لازم را به آنها گوشزد کرد.

بازیکنان تیم استقلال که از ساعت 13 امروز در هتل تاج محل اردوی شبانه روزی خود را برگزار کرده‌اند امروز برنامه‌های تاکتیکی اصلی خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس مرور خواهند کرد و فردا پشت در‌های بسته یک تمرین 45 دقیقه‌ای را پشت سر خواهند گذاشت تا برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند.

نشست خبری امیر قلعه نویی و مانوئل ژوزه از ساعت 14 فردا در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود و مربیان دو تیم پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود.

دیدار پرسپولیس و استقلال از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./فارس