اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تور اختصاصی کاخ سفید توسط میشل اوباما


میشل اوباما، بانوی اول ایالات متحده، وقت زیادی برای تفریح و سرگرمی ندارد، ولی در همان اوقات کوتاه هم ترجیح می دهد سریال محبوبش یعنی داونتون ابی (Downton Abbey) را تماشا کند.





صبح بخیر: میشل اوباما، بانوی اول ایالات متحده، وقت زیادی برای تفریح و سرگرمی ندارد، ولی در همان اوقات کوتاه هم ترجیح می دهد سریال محبوبش یعنی داونتون ابی (Downton Abbey) را تماشا کند.



به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل احتمالاً علاقه میشل به این سریال بریتانیایی آنقدر زیاد بوده که او در تصمیم گرفت کل بازیگران این سریال را به کاخ سفید دعوت کند تا بطور اختصاصی از کاخ بازدید کنند.

جیم کارتر، یکی از بازیگران این سریال که نقش قصاب را بازی می کند، گفت که کل بازیگران از سوی میشل دعوت شدند تا به میزبانی او از کاخ ریاست جمهوری دیدن کنند. او در مصاحبه با STV Entertainment اسکاتلند گفت که خدمتکار شخصی میشل از آنها پذیرایی کرد، در حالیکه خود میشل همه جای کاخ را به بازیگران نشان می داد.

شاید میشل شباهت هایی بین خانواده خودش و خانواده اشرافی کراولی و نحوه رسیدگی به رویدادهای بزرگ در تاریخ دیده که باعث شده چنین دعوتی از آنها بکند. سریال تلویزیونی داونتون ابی از سال 2010 در بریتانیا پخش شد و یک سال بعد که در شبکه PBS ایالات متحده پخش شد، تبدیل به یکی از پربیننده ترین سریال های دنیا شد.



این سریال جوایز زیادی از جمله یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه امی برای بهترین سریال یا فیلم سینمایی کوتاه را از آن خود کرده است. فصل چهارم این سریال از ماه ژانویه 2014 در ایالات متحده پخش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خبر خوش میشل اوباما برای بازدیدکنندگان کاخ سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوروز در کاخ سفید به میزبانی میشل اوباما



میهمانی نوروزی کاخ سفید به میزبانی میشل اوباما و با حضور گروهی از صاحبان کسب و کار، مدیران مدارس، مسئولان و هنرمندان ایرانی مقیم این كشور برگزار شد.

اخبار,اخباراجتماعی ,سفره هفت سین کاخ سفید

در این جشن که روز چهارشنبه برگزار شد، همسر باراك اوباما به زبان فارسی نوروز را تبریک گفت و در مورد سفره هفت سین کاخ سفید توضیح داد. او گفت: "کاخ سفید خانه تنوع و فرهنگ و سنت‌هایی است که کشور ما را ساخته است. نوروز یکی از این سنت‌هاست." بانوی اول آمریکا گفت: "بیش از سه هزار سال است که خانواده‌ها و جوامع در خاورمیانه، آسیا و سایر نقاط جهان، از جمله در آمریکا، نوروز را که نشانه آغاز بهار است جشن می‌گیرند."

خانم اوباما، نوروز را فرصتی برای اندیشیدن به آنچه در سال گذشته اتفاق افتاده و برنامه ریزی برای سالی پر از سلامتی و کامیابی توصیف کرد. او گفت که کاخ سفید سفره هفت سین خود را چیده است و در آن از جمله سبزه (به نشانه تولد دوباره و نو شدن طبیعت)، سیب (به نشانه سلامت و زیبایی) و سماق (به نشانه طلوع خورشید) گذاشته شده است. کاخ سفید از میهمانان جشن با غذاهای سنتی پذیرایی کرد و گروه «راه ابریشم» هم برنامه اجرا کرد.


  اخبار اجتماعی  -  بهار نیوز