اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تنابنده: به خاطر «نقی» 11 کیلو وزن کم کردم


تنابنده کشتی را ورزش سختی دانست و گفت: من برای ایفای نقش حدود 11 کیلو وزن کم کردم و در یک روز سه کشتی گرفتم.

خبرگزاری فارس: محسن تنابنده در حاشیه برگزاری مراسم تقدیر از برترین‌های اجرای طرح مسیر سبز- ساحل پاک در شهرستان دماوند به سکانس مسابقات کشتی و مربی تیم ملی کشتی در سریال نوروزی پایتخت 3 اشاره کرد و افزود: بهرام مشتاقی یکی از قهرمانان کشتی است.

وی با اشاره به اینکه مشتاقی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی است، اظهار کرد: در قسمت‏های مربوط به کشتی این سریال، بدن من زخمی و آسیب‏هایی به آن وارد شد.

بازیگر نقش «نقی معمولی» در سریال نوروزی پایتخت 3 تصریح کرد: با آسیب‏هایی که به بدن من وارد شد، دیگر هرگز کشتی حتی برای نمایش دادن نمی‏گیرم.

تنابنده کشتی را ورزش سختی دانست و گفت: من برای ایفای نقش حدود 11 کیلو وزن کم کردم و در یک روز سه کشتی گرفتم.

این بازیگر با بیان اینکه مربی‏های کشتی با من خوب تمرین کرده بودند، اظهار داشت: در بعضی از قسمت‏ها با وجود برنامه‏ای که با حریف خودم گذاشته بودم، فن‏هایی خارج از برنامه پیاده می‏کردم.

تنابنده با بیان اینکه امیدواریم که همه این سریال را دیده و از آن لذت برده باشند، گفت: به خاطر حرمت کشتی‏گیران و احترام به جامعه کشتی خیلی تلاش کردم تا روی بدنم کار کنم و بتوانم از لحاظ فنی برای مردم باورپذیرتر باشم.

وی با بیان اینکه در بازیگری ورزش کردن الزامی است، افزود: این ورزش عمدتا به معنای ورزش حرفه‏ای و قهرمانی نیست؛ بلکه داشتن آمادگی و انعطاف‏پذیر بودن برای ایفای نقش است.


ویدیو مرتبط :
کم شدن سی کیلو از اضافه وزن در چهار ماه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاق‌ترین مرد دنیا طی 6ماه 320 کیلو وزن کم کرد+تصویر



چاق ترین مرد دنیا که در بیمارستان بستری شد و پس از آن با ماه‌ها رژیم غذایی توانست نیمی از وزن خود را کم کند.

 «خالد محسن چایری» اهل عربستان سعودی سال گذشته در ماه اوت در بیمارستانی در ریاض – عربستان سعودی به دلیل وزن بیش از حد خود بستری شد.

در همان زمان خانه وی را تخریب و بازسازی کردند.

 

چاق‌ترین مرد دنیا,چاق‌ترین افراد دنیا

 
خالد محسن با وزن 610 کیلو قادر به تکان خوردن نبود و تا 2 سال و نیم نمی‌توانست حتی از خانه بیرون برود و تنها وسیله نقلیه که قادر به جابه‌جایی وی بود جرثقیل بود.

تابستان گذشته پس از بیمارستان به دنبال یک رژیم غذایی طی ماه‌ها موفق شد نیمی از وزن خود را کم کند.

وی پس از 6ماه نیمی از وزن خود را کم کرد. در حال حاضر خالد محسن 290 کیلو دارد.

 

اخبار گوناگون - خبرگزاری فارس