اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعرض پنج دختر به یک دانشجوی پسر!


یک دانشجوی یمنی که در ایالت آریزونای آمریکا تحصیل می‌کند به پلیس اعلام کرد توسط ۵ دختر همکلاسی خود مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

افکار نیوز:  یک دانشجوی یمنی که در ایالت آریزونای آمریکا تحصیل می‌کند به پلیس اعلام کرد توسط ۵ دختر همکلاسی خود مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

پلیس ایالت آریزونا سپس این ۵ دختر دانشجو را به اتهام اینکه همکلاسی خود را مورد آزار جنسی قرار داده بودند در محل سکونت دانشجوى یمنى بازداشت کرد.

این پنج دانشجو که با عصام الشرعبی تبعه یمن در یک دانشکده تحصل می‌کنند، وارد منزل وی شدند و پس از قفل کردن درب آپارتمان محل سکونت وی، تلاش کردند به زور با وی ارتباط نامشروع برقرار کنند.

دانشجوی یمنی اما پس از این اقدام از پنجره اتاق خواب خود به بیرون پرید و در تماس با پلیس ماجرا را برای آن‌ها تعریف کرد.

یکی از این دختران در بازپرسی اولیه اعتراف کرد که وی و دوستانش اعتقاد داشتند این دانشجو بیماری روانی دارد و پیش از این چندین بار از وی خواستند با آن‌ها ارتباط برقرار کند اما او هر بار به آن‌ها می‌گفت به دین خود پایبند است و بر اساس تعالیم دینی وی نمی‌تواند خارج از چارچوب ازدواج، ارتباط برقرار کند.

آزار جنسی بر اساس قوانین آریزونا ممنوع است.


ویدیو مرتبط :
نحوه برخورد استاد با دانشجوی پسر و دختر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات تعرض به دختر دانشجوی 18 ساله در بوشهر



جزییات تعرض به دختر دانشجوی 18 ساله در بوشهر

زمانیکه یک دختر دانشجو در مسیر بازگشت از دانشگاه سوار یک خودروی پراید شد، خبر نداشت ۲ مرد جوان و شیطان صفتی که نقش راننده و مسافر را بازی می‌کنند، نقشه ی شومی در سر دارند.

بعدازظهر 18 آبان بود و دختر دانشجو پس از پایان کلاس درس، از دانشگاه خارج شد تا به خانه‌ شان در شهر بوشهر برود. زمانی که وی کنار خیابان منتظر تاکسی بود، خودروی پرایدی که 2 مرد جوان سوار آن بودند، مقابلش توقف کرد. راننده وانمود می‌کرد مسافرکش است و جوان دیگر هم نقش مسافر را بازی می‌کرد.

 

دختر جوان مسیرش را گفت و پس از آن سوار ماشین شد. دقایقی از حرکت ماشین نگذشته بود که خودروی پراید به سمت شهر چغادک تغییر مسیر داد و دختر جوان که تازه متوجه ماجرا شده بود، وقتی چشمش به برق چاقوی راننده و همدستش افتاد، وحشت کرد.

مردان جوان با سرعت زیاد به حرکت ادامه دادند و در منطقه‌ ای خلوت توقف کردند. سپس با تهدید، دختر 18ساله را مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار دادند و وی را همانجا رها کردند و متواری شدند.دختر دانشجو که از ترس و وحشت گریه می‌کرد، با کمک خودروهای عبوری خودش را به کلانتری رساند و از ماجرای شومی که برایش رخ داده بود پرده برداشت.

او گفت: پس از پایان کلاس‌ هایم از دانشگاه عالیشهر راهی میدان آزادی بوشهر شدم. در آنجا سوار خودروی پراید شدم تا به خانه بروم که این حادثه برایم رخ داد و آنها پس از آزار و اذیت من، متواری شدند. آنها مرا تهدید کردند که اگر شکایت کنم، پیدایم می‌کنند و مرا می‌کشند ولی زمان فرارشان توانستم شماره پلاک ماشین را به‌ خاطر بسپارم.

تیمی از کارآگاهان جنایی با شکایت دختر دانشجو وارد عمل شدند و در بررسی‌ های تخصصی توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی و مجرمان در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. هر 2 متهم بعد از انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف کردند و گفتند که زمانی دختر جوان به راحتی به آنها اعتماد کرد و به‌ عنوان مسافر سوار ماشین شد، وسوسه شدند و تصمیم گرفتند وی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهند.

سرهنگ بارونی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان این خبر گفت: متهمان 20 و 25ساله هستند و یکی از آنها دارای سابقه کیفری است.بارونی در پایان افزود: با توجه به اعتراف صریح متهمان، هر دوی آنها با قرار قانونی راهی زندان شدند.
/روزنو