اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویر فقیهه سلطانی و همسرش در تلویزیون


فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و جلال امیدیان بازیكن اسبق فوتبال اصفهان كه به تازگی با هم ازدواج كرده اند در برنامه خوبی از خودتونه از زندگی مشترك گفتند.

روزنامه صبا: فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و جلال امیدیان بازیكن اسبق فوتبال اصفهان كه به تازگی با هم ازدواج كرده اند ، در برنامه خوبی از خودتونه از زندگی مشترك گفتند.
 
فقیه سلطانی درباره این ازدواج گفت : شخصا اهل ورزش هستم و به ورزشكارها احترام می گذارم البته به غیر از فوتبال. درباره اخلاق خوب آقای امیدیان هم زیاد شنیده بودم .

جلال امیدیان نیز در پاسخ به این سوال شهرام شكیبا كه آیا به بازیگری علاقه دارید ، گفت: علاقه ندارم اما تلاش می كنم مشوق همسرم باشم و به همین دلیل فعلا من در اصفهان هستم و خانم سلطانی در تهران تا به كارشان ادامه دهند و این 20 سال زحمتشان در عرصه بازیگری از بین نرود.

فقیهه سلطانی و همسرش در تلویزیون +عکس

فقیه سلطانی طی یادداشتی اعلام كرده بود كسی كه باعث شد روی گل تنهایی رو ببوسم و كنار بگذارم همسرم است . او در این باره تصریح كرد: من تنهایی ام را خیلی دوست دارم اما فكر می كنم آقای امیدیان كسی است كه می تواند جایگزین تنهایی من شود و الان او را از تنهایی ام بیشتر دوست دارم.

در ادامه برنامه امیدیان نیز در پاسخ به سوال شهرام شكیبا كه در حال حاضر چه می كنید، گفت: كارت مربیگری ام را گرفته ام . در اصفهان تنیس هم كار می كنم . دو سال كنار آقای فرهاد كاظمی بودم و اگر خدا بخواهد امسال نیز تیم خواهم داشت.

سلطانی همه شایعه ها را تکذیب کرد


اما مهم ترین بخش حرفهای سلطانی برمی گردد به تکذیب شایعه ای که درباره او در فضای مجازی به وجود آمده بود. سلطانی از شکیبا اجازه خواست تا به مردم بگوید:« من و یکی از همکارانم که اصلاً صلاح نمی بینیم حتی اسمشان را بگویم چندوقت پیش یک کار مشترک داشتیم که خیلی مورد توجه واقع شد و در آن کار با نام های واقعی خودمان کار می کردیم و این سوءتفاهم برای برخی به وجود آمد که من با این آقا خدای ناکرده نسبتی دارم. در حالی که این همکار محترم من، بچه دارند و واقعاً هر دو از شنیدن این خبر و شایعه تعجب کردیم. خواهش می کنم دیگر تمامش کنید و به این شایعه ها دامن نزنید.»


ویدیو مرتبط :
درخواست عجیب فقیهه سلطانی از مهران مدیری رو در برنامه دورهمی دیدین؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فقیهه سلطانی در آغوش همسرش در جشن قهرمانی! +عکس



فقیهه سلطانی با انتشار عکس زیر از جشن قهرمانی همسرش، در صفحه اجتماعی اش نوشته است:

آفتاب وجودت تابان.... اراده وایمانت ابدی... پهلوان بمانی، قهرمان!
نسیم بانو..جلال...و فقیهه 

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,فقیهه سلطانی

 

اخبار فرهنگی - پرداد