اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر خارق‌ العاده از تولد یک پروانه!


یك عكاس خوش ذوق هلندی با صرف وقت بسیار موفق به ثبت تصاویری از تولد یك پروانه و تلاش آن برای خلاصی از پیله خود شده است.

خبرگزاری ایسنا: یك عكاس خوش ذوق هلندی با صرف وقت بسیار موفق به ثبت تصاویری از تولد یك پروانه و تلاش آن برای خلاصی از پیله خود شده است.

جیمی هافمن، یكی از علاقه‌مندان به حیات‌وحش كه هنرمند قابلی نیز هست، برای مشاهده این لحظه به پرورش یك كرم ابریشم Foxy Emperor پرداخته و منتظر زمان پیله‌سازی آن شد.

هافمن سپس در زمان آماده شدن این پروانه برای خروج از پناهگاه خود، به ثبت تصویر از آن پرداخته و یك توالی زیبا را از تلاش این موجود ایجاد كرد.

این پروانه از طول بال پنج سانتیمتری برخوردار بوده و در آفریقا و مدیترانه زندگی می‌كند.

كرم این پروانه معمولا در درختان توت‌فرنگی خانه می كنند.

كرم ابریشم در مرحله ابتدایی پس از رشد كافی از یك پایه ابریشم برای بستن خود به یك برگ یا یك شاخه كوچك استفاده می‌كند. پوست كرم ابریشم بلند شده و در زیر این پوست قدیمی یك پوسته سخت موسوم به پیله ایجاد می‌شود.

در مرحله بعدی، پس از 12 ساعت این شفیره به درزگیری شكافها پرداخته كه در بسیاری از پروانه‌ها به رنگ طلایی متالیك است.

در زمان آمادگی پروانه برای خروج، پس از 23.5 ساعت از پیله خارج می‌شود.









ویدیو مرتبط :
ترکیب تصاویر برای ساخت تصاویر خارق العاده در فتوشاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کادوی تولد خارق العاده مدیر اجرایی گوگل! +تصاویر



اخبار,اخبار اجتماعی,بنیامین اِسلاس

بنیامین اِسلاس، مدیر اجرایی گوگل در تولد همسرش یک هدیه خارق‌العاده را به وی داد.

بنیامین اِسلاس، مدیر اجرایی گوگل در تولد همسرش یک هدیه خارق‌العاده را به وی داد که می‌تواند رویای هر علاقه‌مند به خودرو باشد. هایپرکار پرچم‌دار فراری، یعنی فراری FXX K.

Sloss با این بهانه که همسرش چند دور با فراری 599XX در پیست فیورانو بزند به ایتالیا برد اما در آنجا یک فراری FXX K زرد رنگ منتظر سورپرایز کردن همسرش کریستین بود.

برای یادآوری باید ذکر کنیم که این هایپرکار مخصوص پیست با قیمتی حدود 3 میلیون دلار و در تیراژ تنها 40 دستگاه ساخته می‌شود. پیشرانه آن نیز 1023 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه‌ای و بیشینه سرعت بالاتر از 350 کیلومتر بر ساعت، ثمره آن است.

کادوی تولد خارق العاده مدیر اجرایی گوگل! +تصاویر

بنیامین در حال حاضر یک ماشین باز آتشین است و یک فراری لافراری، یک 458 اسپچاله، یک مک‌لارن 12C اسپایدر با رنگ قرمز آتش‌فشانی، یک فورد رپتور و یک مک‌لارن P1 نیز دارد.

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران