اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری از ازدحام و صف‌ طویل شکر در بوشهر


توزیع شكر با نرخ مصوب در شهر بوشهر، منجر به ایجاد صف مقابل مراكز توزیع این كالا شد.

عصر ایران:  توزیع شكر با نرخ مصوب در شهر بوشهر، منجر به ایجاد صف مقابل مراكز توزیع این كالا شد.

«خلیج فارس» نوشت، پس از اینكه طی سال گذشته در بوشهر مقابل مراكز توزیع مرغ و برنج با نرخ دولتی صف ایجاد شد، به تازگی این اتفاق برای شكر رخ داده است.

اوایل اردیبهشت ماه و به دنبال انتشار خبر حذف ارز مرجع برخی كالاهای وارداتی نظیر شكر، قیمت هر كیلوگرم شكر در بازار آزاد به 3 هزارتومان رسید، از این رو دولت به منظور تنظیم بازار، به توزیع برخی اقلام ضروری با نرخ مصوب اقدام نموده است.

از ابتدای هفته جاری نیز در شهر بوشهر برخی مراكز، شكر با نرخ هر كیلوگرم 1450 تومان توزیع می كنند.

این در حالی است كه نرخ هر كیلوگرم شكر در بازار آزاد 2900 تومان است كه با نرخ مصوب دولت، 1450 تومان فاصله قیمت دارد.

حالا توزیع شكر با نرخ مصوب در برخی مراكز تعیین شده در شهر بوشهر - از جمله مركز خرید خیابان چمران- منجر به ایجاد صف شده است.

به نظر می رسد مشخص نبودن زمان دقیق توزیع شكر با نرخ مصوب و همچنین فاصله قیمتی پیش آمده میان آن با بازار آزاد، باعث تشكیل صف مقابل چنین مراكزی شده است.

اگرچه به نظر می رسد اگر همشهریان به اندازه نیاز واقعی شان نسبت به خرید شكر یا كالاهای با نرخ مصوب اقدام كنند، شاهد صف های دراز برای خرید این كالاها نخواهیم بود و افراد بیشتری قادر به دریافت آن خواهند بود.

جز تصویر ماقبل آخر كه مربوط به صف شكر در شهر خورموج در اواخر پارسال است، مابقی مربوط به بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری مقابل یكی از مراكز توزیع شكر با نرخ مصوب شهر بوشهر می باشد.









ویدیو مرتبط :
صف های طویل مقابل پمپ های بنزین زاهدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از ازدحام و صف‌ طویل برنج در مشهد


با شروع عرضه برنج پاکستانی ویژه طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال به قیمت هر کیلو 38 هزار و 500 ریال در مشهد صفوف طویل برای خرید برنج از توزیع کنندگان تشکیل شد.

 فرارو: با شروع عرضه برنج پاکستانی ویژه طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال به قیمت هر کیلو 38 هزار و 500 ریال در مشهد صفوف طویل برای خرید برنج از توزیع کنندگان تشکیل شد.

 روز گذشته توزیع برنج وارداتی به قیمت مصوب در سطح هشت فروشگاه منتخب شهر مشهد آغاز شد. توزیع کنندگان از دیروز برنج پاکستانی ویژه طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال را به قیمت هر کیلو 38 هزار و 500 ریال عرضه می کنند.

با آغاز طرح توزیع برنج پاکستانی مردم مشهد باازدحام در محل های توزیع، صفوف طویل برای خرید آن تشکیل دادند.