اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس


برخورد شدید یک دستگاه خودروی وانت با تیر برق، مرگ راننده آن را در بزرگراه آوینی رقم زد.

خبرگزاری ایسنا: برخورد شدید یک دستگاه خودروی وانت با تیر برق، مرگ راننده آن را در بزرگراه آوینی رقم زد.

راننده یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان حامل بار سنگ به دلیل نامعلوم کنترل خودرو را از دست داده و به شدت با تیر برق فشار قوی کنار جاده برخورد کرده بود که شاهدان در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع‌رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 12:02 روز چهارشنبه، آتش‌نشانان ایستگاه 14 را به مسیر غرب به شرق بزرگراه آوینی، روبه‌روی عمادآور اعزام کرد.

محسن شمسایی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه در این‌باره گفت: راننده 42 ساله وانت‌پیکان قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو به بیرون منتقل شده بود که متاسفانه مرگ وی توسط امدادگران اورژانس اعلام شد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق خودرو اقدام به نصب علائم هشداردهنده و ایمن‌سازی محل حادثه کردند و پس از اطمینان از عدم نشت سوخت خودروی وانت، با تحویل محل حادثه به عوامل راهور منطقه به ماموریت خود پایان دادند.

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس


ویدیو مرتبط :
دریفت دیوانه وار وانت و تصادف با تیر برق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف شدید خودرو با تیر چراغ برق +عکس


تصادف شدید خودروی سواری در جاده فومن نرسیده به سه راه شفت، با تیر چراغ برق، یک مصدوم بر جای گذاشت.

خبرآنلاین: تصادف شدید خودروی سواری در جاده فومن نرسیده به سه راه شفت، با تیر چراغ برق، یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۷:۳۳ دقیقه صبح امروز ۱۵ اردیبهشت ۹۵ مبنی بر تصادف و محبوس شدن راننده در خودرو، بیدرنگ محمد صفرپور مستقر در ستادفرماندهی سازمان یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۹ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده فومن- نرسیده به سه راه شفت اعزام کرد.

جمال فتحی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودروی سواری ۲۰۶ بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به شدت با تیر چراغ برق برخورد و موجبات محبوس شدن راننده را فراهم نمود.

تصادف شدید خودرو با تیر چراغ برق +عکس

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مصدوم که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود توسط حاضرین در محل از داخل خودرو خارج و به بیمارستان انتقال یافت افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی دیگر به آشیانه بازگشتند.

حادثه فوق خارج از محدوده عملیاتی شهر رشت و متعلق به شهرستان تابعه می باشد.