اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تریلر جدید و تصاویر «Transformers 4»


فیلم سینمایی "ترانسفورمرها: عصر انقراض" (Transformers: Age of Extinction) دنباله چهارم این سری فیلم های اکشن، ماجرایی و علمی-تخیلی است که کمپانی پارامونت پیکچرز آن را ساخته است و قرار است 27 ژوئن 2014 یعنی تابستان سال آینده اکران شود. این دنباله را مایکل بی کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را اهرن کروگر نوشته است.

 
 


صبح بخیر:  فیلم سینمایی "ترانسفورمرها: عصر انقراض" (Transformers: Age of Extinction) دنباله چهارم این سری فیلم های اکشن، ماجرایی و علمی-تخیلی است که کمپانی پارامونت پیکچرز آن را ساخته است و قرار است 27 ژوئن 2014 یعنی تابستان سال آینده اکران شود. این دنباله را مایکل بی کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را اهرن کروگر نوشته است.

به گزارش صبح بخیر؛ این بار داستان در مورد یک مکانیک و دخترش است که چیزی کشف می کنند که اتوبات ها و دسپتیکان ها – از جمله یکی از مقامات دولتی شکاک – را روی سرشان خراب می کند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: مارک والبرگ، جک رینور، نیکولا پلتز، استنلی توچی، کلسی گرامر، سوفیا مایلز، لی بینگ بینگ، تی. جی. میلر، هان گنگ و تایتوس ولیور.

پوستر، تریلر و تصاویری از این فیلم را در زیر مشاهده می کنید.










































ویدیو مرتبط :
تصاویر پشت صحنه Transformers:Age of Extinction

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقف این تریلر خانه می‌شود + تصاویر



اخبارگوناگون - سقف این تریلر خانه می‌شود + تصاویر

تریلرهای کنونی نقص‌هایی دارند، شاید تریلر جدید بسیاری از این نقص‌ها را برطرف کند.

افرادی که دارای تریلر هستند برای حمل بار خود جای بسیار بزرگی دارند که معمولا خوابیدن با این محموله‌ها خطرناک است، اگر هم باری نداشته باشند استراحت در فضای پشت تریلر زیاد جالب نیست و امکانات درون آن مجهز نمی‌باشد، مثلا برای هر بار پخت غذا لازم است بایستند و غذای خود را طبخ کنند و این کار وقت گیر نیز هست. برای رفع بسیاری از این نقص‌ها تریلری جدید ساخته شده که ویژگی‌هایی بسیار جالب دارد، سقف این تریلر اتاقکی برای استراحت ایجاد می‌کند.

 این خانه کوچک در یخبندان نیز نیز کارایی دارد، دارای آشپزخانه برای طبخ در حین حرکت و بسیاری امکانات دیگر می‌باشد. تخت‌های این خانه کوچک قابل تنظیم هستند، در زیر این خانه کوچک، محلی برای قرار گرفتن اشیا مختلف، خصوصا اشیا قیمتی وجود دارد. ارتفاع این چادر قابل تنظیم می‌باشد. این وسیله از جنس فلزات مقاوم و ضد خش می‌باشد.

اخبار,اخبارگوناگون, تریلر جدید

اخبار,اخبارگوناگون, تریلر جدید

اخبار,اخبارگوناگون, تریلر جدید

اخبار,اخبارگوناگون, تریلر جدید

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران