اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترکیب رامبد جوان با «کلاه قرمزی» چه شود!


رامبد جوان روز 13 فروردین‌ماه مهمان برنامه "کلاه قرمزی" می‌شود تا دقایقی را با این عروسک‌های محبوب بگذراند.

خبرگزاری مهر: رامبد جوان روز 13 فروردین‌ماه مهمان برنامه "کلاه قرمزی" می‌شود تا دقایقی را با این عروسک‌های محبوب بگذراند.

این روزها شبکه دو به رسم چند سال گذشته شب‌ها برنامه پرطرفدار "کلاه قرمزی" را ساعت 20:30 روی آنتن می‌برد و طبق روال همیشگی این برنامه مهمانانی از بین هنرمندان نیز دارد.

چند روز پیش مهناز افشار بازیگر سینما مهمان کلاه قرمزی و دوستان بود و حال قرارست 13 فروردین ماه مصادف با روز طبیعت رامبد جوان بازیگر و کارگردان به جمع این عروسک‌ها و آقای مجری بپیوندد.

رامبد جوان که روز درختکاری در سال 91 هم در یک برنامه ویژه حضور داشت، با حضور در این برنامه درباره طبیعت و چگونگی رفتار درست با درختان و طبیعت سخن خواهد گفت.


ویدیو مرتبط :
فامیل دور و رامبد جوان در کلاه قرمزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رامبد جوان: حال مردم خراب است (1)


رامبد جوان در گفتگویی می گوید می خواهد رییس جمهور را به خندوانه دعوت کند و اینکه از روحانی بپرسد چه کار می کنی که حالت خوب شود؟