اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تردد زائران از مرز مهران بدون ویزا ممنوع شد


فرماندار مهران گفت: تردد زائران عتبات عالیات از ساعت ۲۴ شامگاه گذشته در مرز مهران بدون ویزا ممنوع شد.

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مهران گفت: تردد زائران عتبات عالیات از ساعت ۲۴ شامگاه گذشته در مرز مهران بدون ویزا ممنوع شد.

مراد ناصری اظهار داشت: بنا بر تصمیم مسئولان عراقی تردد زائران تا پایان ماه صفر بدون ویزا ممکن بود و حتی یک روز پس از آن نیز تمدید شد.

وی افزود: تردد زائران عتبات عالیات از ساعت 24 شامگاه گذشته در مرز مهران بدون ویزا ممنوع شد و از امروز تردد در مرز مهران بدون گذرنامه معتبر و ویزا ممنوع است.

فرماندار مهران تصریح کرد: تا ساعت 24 شامگاه دوشنبه روزانه به طور میانگین سه تا چهار هزار نفر از مرز مهران به کشور عراق وارد می‌شدند.

وی گفت: فعالیت تجاری مرز مهران نیز از سه روز گذشته به روال گذشته برگشته است و در گمرک مهران فعالیت‌های تجاری و اقتصادی انجام می‌شود.

ناصری عنوان کرد: با توجه به استقبال گسترده‌ای که مردم و زائران سراسر کشور و سایر کشورهای همجوار برای تردد از مرز مهران دارند، لازم است که به زیرساخت‌های شهرستان مهران توجه بیشتری شود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با زائران اربعین در مرز مهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران



اخبار,اخبار اجتماعی ,پرونده کلاهبرداری

 

اخبار اجتماعی - هشدار پلیس به زائران عتبات عالیات/ بازداشت سه کلاهبردار ویزا در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان "ایلام" با اشاره به دستگیری سه کلاهبردار در پایانه مرزی مهران به زائران عتبات عالیات توصیه کرد، برای سفر به کشور عراق ویزا را از مراجع قانونی تهیه کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در این باره گفت: در روزهای اخیر تعداد زائران حسینی برای تشرف به عتبات عالیات در کشور عراق در پایانه مرزی مهران به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم صدور ویزا در استان ایلام و از سوی دیگر عدم پذیرش زائران بدون روادید توسط کشور عراق ، متاسفانه عده ای از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از زائران می کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل بر ورود و خروج ها در مرز مهران صبح امروز موفق شد سه کلاهبردار حرفه ای را دستگیر کند. این کلاهبرداران با سوء استفاده از احساسات زائران اقدام به کلاهبرداری و گرفتن مبالغی هنگفت از زائران با وعده اخذ ویزا برای آن ها می کردند.

سردار دولتی به زائران توصیه کرد: برای سفر به کشور عراق بایستی ویزا را از مراجع قانونی اخذ کنند.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین