اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تراکتور - پرسپولیس؛ جدال غول های بی‌ سر


لشگر شکست خورده پرسپولیس 5 روز بعد از باخت تلخ به سپاهان، باید آخرین بازی فصلش را در تبریز برگزار کند.

روزنامه تماشا: لشگر شکست خورده پرسپولیس 5 روز بعد از باخت تلخ به سپاهان، باید آخرین بازی فصلش را در تبریز برگزار کند. بدون کاپیتان های خداحافظی کرده و سرمربی مستعفی. شرایط پرسپولیس آنقدر بحرانی است که هواداران این تیم نگران رقم خوردن نتیجه ای بدتر از 4- یک فصل گذشته هستند.

در سمت مقابل شرایط تراکتور به آنها امیدواری می دهد. تراکتورسازی که گرفتن سهمیه آسیایی را قطعی کرده، می تواند با شکست پرسپولیس و توقف سپاهان مقابل آلومینیوم جای اصفهانی ها را در رده دوم بگیرد و برای دومین سال پیاپی نایب قهرمان لیگ برتر شود ولی آنها هم با رفتن تونی، مثل پرسپولیس بدون سرمربی به این بازی می آیند.

وضعیت


تراکتورسازی در لیگ سوم و پرسپولیس ششم است. تراکتور شانس سقوط ندارد اما می تواند به رده دوم برسد. پرسپولیس برخلاف تراکتورسازی شانس صعود ندارد اما اگر در تبریز امتیاز از دست بدهد احتمالا به رده هفتم سقوط می کند.

 با توجه به اینکه نایب قهرمانی یک عنوان برای باشگاه ها محسوب می شود، شاید تنها حساسیت این مسابقه تلاش تراکتورسازی برای گرفتن جای سپاهان باشد.

حسرت برد در تبریز


آخرین برد پرسپولیس در تبریز، به اولین دوره لیگ برتر برمی گردد. در آن سال تیم پروین توانست یک – صفر در تبریز پیروز شود. بعد از آن تراکتورسازی به لیگ یک سقوط کرد و از لیگ نهم که دوباره به لیگ برتر برگشته به پرسپولیس نباخته است.

بدون کریمی، بدون کیا


بازی با تراکتورسازی، اولین بازی پرسپولیس بدون مهدوی کیا و کریمی است. البته سرخپوشان در بیشتر بازی های نیم فصل دوم، کاپیتان هایشان را در اختیار نداشتند اما این بار نبود کاپیتان ها همیشگی خواهد بود. مهرداد پولادی هم به خاطر مصدومیت دیگر غایب پرسپولیسی هاست. در تراکتورسازی هم فلاویو لوپز مصدوم است و احتمالا به این بازی نمی رسد.

سرنوشت مبهم نیمکت پرسپولیس

با استعفای یحیی گل محمدی، معلوم نیست همکاران او هم در سفر تبریز تیم را همراهی کنند. این بار بزرگان تیم مثل مهدوی کیا و کریمی هم همراه تیم نیستندکه بازیکنان را جمع و جور کنند. فعلا حسینی پرسپولیس را تمرین می دهد اما با توجه به روابط نزدیک او با گل محمدی هنوز سفر او به تبریز قطعی نیست. ادموند بزیک هم با وجود جایگاه ویژه بین بازیکنان و هواداران، تجربه مربیگری ندارد.


ویدیو مرتبط :
جدال لکسوس با تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدال استقلال و تراکتور بر سر تیموریان


دو تیم استقلال و تراکتورسازی رقابتی نزدیک برای جذب آندو تیموریان دارند.

خبرآنلاین:  دو تیم استقلال و تراکتورسازی رقابتی نزدیک برای جذب آندو تیموریان دارند.

 درحالی که استقلالی ها به دنبال عقد قرارداد با آندو تیموریان هستند تا با حضور او در تیم هواداران را مطمئن کنند جدایی مجتبی جباری اثری در روند تیمی ندارد ، تراکتورسازی هم وارد رقابت برای خرید این بازیکن شده است. استقلالی ها تقریبا با آندو برای عقد قرارداد به توافق رسیدند و درحالی که فقط 3 روز به پایان نقل و انتقالات مانده ، لنگ پول هستند تا هم طلب این بازیکن از 2 فصل پیش را بدهند و هم پیش پرداختی که او راضی شود قرارداد جدیدش را امضاء کند.

همزمان اما تبریزی ها که پیشتر یک سال و نیم آندو را در تیم شان داشتند به دنبال او هستند. آنها پیشنهاد مناسبی را به این یار ملی پوش دادند تا او را در کنار علی کریمی و مهدی کیانی در مرکز زمین به بازی بگیرند. ترجیح تیموریان اما بازی در تهران است . باید دید استقلالی ها طبق قول شان می توانند رقم پیش پرداخت این بازیکن را فراهم کنند؟ آندو امروز چند تماس مهم از تراکتوری ها و شخص مجید جلالی برای حضور در تبریز داشته که به او گفتند به تراکتور بیا.