اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخفیف قیمت مسکن به خاطر ماه رمضان


پیشنهاد ویژه ماه مبارک رمضان عنوان جدیدی در بازار مسکن است که از هفته گذشته تعداد محدودی از فروشنده‌ها و برخی از مشاوران املاک با استفاده از آن قصد کرده‌اند مانع عمیق‌تر شدن رکود فعلی معاملات شده و برای واحدهای در نوبت فروش، متقاضی خرید پیدا کنند.

دنیای اقتصاد: پیشنهاد ویژه ماه مبارک رمضان» عنوان جدیدی در بازار مسکن است که از هفته گذشته تعداد محدودی از فروشنده‌ها و برخی از مشاوران املاک با استفاده از آن قصد کرده‌اند مانع عمیق‌تر شدن رکود فعلی معاملات شده و برای واحدهای در نوبت فروش، متقاضی خرید پیدا کنند.

یک نمونه از فایل‌های فروش که با این عنوان در بازار مسکن تهران طی هفته گذشته آگهی شده، عبارت است از:

«یک آپارتمان مسکونی 5 طبقه با 10 واحد مسکونی با متراژهای 80 و 90 متری با کلیه امکانات رفاهی و امنیتی به قیمت 4 میلیون و 200 هزار تومان در هر متر‌مربع ارزش‌گذاری شده و آماده تحویل به خریداران است.»

طبق گفته دلالی که مشتری‌یابی واحدهای مذکور را بر عهده دارد، قیمت‌های پیشنهادی متری 100 هزار تومان امکان تخفیف دارد. به همین خاطر واحدهای 80 متری به میزان 8 میلیون تومان و همین طور واحدهای 90 متری به اندازه 9 میلیون تومان از تخفیف برخوردار است.

مساله‌ای که باعث شده این واحدهای مسکونی از ویژگی خاص بهره‌مند باشند، یکسان بودن قیمت واحدها در تمام طبقات است؛ چراکه این واحدها از طبقات اول تا پنجم با قیمت مشابه به بازار عرضه شده‌اند؛ یعنی کلیه واحدها متری 4 میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. 



ویدیو مرتبط :
باشگاه تخفیف ایرانیان - مهمانی ماه رمضان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماه رمضان قیمت مسکن را کاهش داد


معاون امور مسكن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی از كاهش 3/1 درصدی قیمت مسكن در تهران طی نیمه‌اول تیرماه نسبت به خرداد93 خبر داد و گفت: ركود ناشی از معاملات در ماه مبارك رمضان باعث كاهش قیمت‌ها شد.

روزنامه دنیای اقتصاد: معاون امور مسكن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی از كاهش 3/1 درصدی قیمت مسكن در تهران طی نیمه‌اول تیرماه نسبت به خرداد93 خبر داد و گفت: ركود ناشی از معاملات در ماه مبارك رمضان باعث كاهش قیمت‌ها شد.

براساس آماری كه دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسكن در اختیار حامد مظاهریان قرار داده است، متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در شهر تهران طی 15 روز اول تیرماه امسال به 4 میلیون و 300 هزار تومان رسید كه در مقایسه با قیمت 4 میلیون و 350 هزار تومانی خردادماه، كاهش حدود 3/1 درصدی اتفاق افتاده است.

روند افت‌وخیز قیمت مسكن از ابتدای سال تاكنون به این صورت بوده كه در فروردین امسال حدود 6 درصد افزایش به‌وجود آمد سپس در اردیبهشت كاهش 7 درصدی ثبت شد و در خرداد مجددا 5 درصد به متوسط قیمت اضافه شد. اكنون مسیر بازگشت قیمت مسكن در اولین ماه تابستان دوباره برقرار شده است.