اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحویل اجساد قربانیان سقوط مرگبار آنتونوف


تحویل اجساد 38 جانباخته حادثه آنتونوف 140 از صبح امروز در مرکز پزشکی قانونی آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: با پایان عملیات شناسایی جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای آنتونوف 140 از صبح امروز، خانواده‌های این افراد با مراجعه به مرکز پزشکی قانونی استان تهران در کهریزک اجساد بستگان خود را تحویل گرفتند.

به گفته دکتر بشیر نازپرور - مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران میزان سوختگی آسیب دیدگان به حدی بود که به شکل عادی امکان شناسایی آنها وجود نداشت از این رو نسبت به عملیات نمونه برداری DNA‌ از بستگان درجه یک جانباختگان اقدام شد و پس از آن ظرف مدت 24 ساعت تمامی جانباختگان شناسایی شدند.


ویدیو مرتبط :
لحظه سقوط مرگبار هواپیمای آنتونوف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورقی تازه در سقوط مرگبار «آنتونوف 140»



اخبار,اخباراجتماعی ,آنتونوف 140

سهل‌انگاری رئیس سازمان هواپیمایی دلیل اصلی سقوط «آنتونوف ۱۴۰» است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این مطلب گفت: سهل انگاری رئیس سازمان هواپیمایی و صدور مجوز پرواز این نوع هواپیما باعث بروز این حادثه شد.


مهرداد لاهوتی گفت: تاکنون هیچ گزارش شفاف و روشنی در مورد دلایل سقوط آنتونوف 140 دریافت نکرده‌ایم و سازمان هواپیمایی در این خصوص قصور می‌کند.


نماینده مردم لنگرود در مجلسی افزود: گزارش مربوط به سقوط آنتونوف با سایر موارد مشابه آن متفاوت است چراکه هر هواپیمایی که سقوط می‌کند یا نقص فنی داشته یا اینکه به علت خطای انسانی بوده اما در مورد حادثه آنتونوف موضوع خارج از این دو بحث است. عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: با وجود اینکه کارشناسان بارها اعلام کرده بودند احتمال سقوط آنتونوف‌ها وجود دارد، سهل انگاری رئیس سازمان هواپیمایی و صدور مجوز پرواز این نوع هواپیما باعث بروز این حادثه شد. عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: مجلس تا روشن شدن دلایل اصلی حادثه آنتونوف 140 همچنان پیگیر خواهد بود و منتظر دریافت گزارش از سوی مسئولان مربوطه است.


تکمیل شدن گزارش سازمان بازرسی
ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره پرونده سقوط هواپیمای مسافربری «آنتونوف 140» اظهار داشت: گزارش سازمان بازرسی کل کشور تکمیل و پرونده برای پیگیری و رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شده است.


بنابر این گزارش، هواپیمای مسافربری «آنتونوف 140» مردادماه امسال در شهرک مسکونی منطقه آزادی تهران سقوط کرد که بر اثر این سانحه هوایی، 39 نفر از هموطنان‌مان جان باختند و 9 نفر نیز مجروح شدند.


 اخباراجتماعی  -  ایران