اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع در اعتراض به دیدار جنجال برانگیز اشتون


تعدادی از فعالان دانشجویی در اعتراض به دیدار کاترین اشتون - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا - در سفر اخیر خود به تهران با تعدادی از فعالان زن در سفارت اتریش، ظهر امروز در مقابل این سفارت تجمع کردند.

خبرگزاری ایسنا: تعدادی از فعالان دانشجویی در اعتراض به دیدار کاترین اشتون - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا - در سفر اخیر خود به تهران با تعدادی از فعالان زن در سفارت اتریش، ظهر امروز در مقابل این سفارت تجمع کردند.

لینک مرتبط: عکس: تجمع اعتراضی مقابل سفارت اتریش

 در این تجمع که با حضور دانشجویانی از انجمن دانشجویان مستقل، جنبش عدالتخواه دانشجویی و بسیج دانشجویی برگزار شد، حاضران شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و نه شرقی و نه غربی و جمهوری اسلامی، مرگ بر حقوق آمریکایی، اشتون بی‌لیاقت، خجالت خجالت، و وزارت خارجه اقدام انقلابی، سر دادند.

همچنین این افراد پلاکاردهایی حاوی عباراتی نظیر "مذاکره یا مداخله؟!" "خانم اشتون، اینجا اوکراین نیست"، "دولت راستگو، راستگو باشد"، "مردم را به تکرار 9 دی مجبور نکنید" و در دست داشتند.

در پایان این تجمع نیز بیانیه‌ای در اعتراض به اقدام اخیر کاترین اشتون قرائت شد.


ویدیو مرتبط :
فیلم جدید و کامل دیدار جنجال برانگیز هاشمی ویک نکته تامل برا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره دیدار جنجال برانگیز اشتون


نرگس محمدی از محکومان فتنه 88 که در جریان سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وی دیدار کرده بود، در گفت و گویی با رادیو فردا جزئیاتی از این دیدار را مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: نرگس محمدی از محکومان فتنه 88 که در جریان سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وی دیدار کرده بود، در گفت و گویی با رادیو فردا جزئیاتی از این دیدار را مطرح کرد.

این فعال فتنه در گفت و گو با ارگان رسمی سازمان سیا با بیان اینکه من در این دیدار یک دعوتنامه رسمی از اشتون دریافت کردم،‌ تصریح کرد: دیدار ما و اشتون کاملا رسمی و از پیش هماهنگ شده بود.

وی افزود: در دیدار با اشتون، در رابطه با حقوق بشر در ایران بحث شد و ما مطالبات خود را از شرایط موجود مطرح کردیم.

این محکوم فتنه ملاقات خود با اشتون را چند ساعته خواند.