اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تالیف کتاب 1500کیلویی در مورد پیامبر+عکس


بزرگترین کتاب جهان با موضوع زندگی و سیره پیامبر اکرم (ص) تحت عنوان "هذا محمد" (این محمد است)، در دبی منتشر شد و به زودی نام آن در گینس به ثبت می رسد.

صبح بخیر: بزرگترین کتاب جهان با موضوع زندگی و سیره پیامبر اکرم (ص) تحت عنوان "هذا محمد" (این محمد است)، در دبی منتشر شد و به زودی نام آن در گینس به ثبت می رسد.

به گزارش صبح بخیر، "محمد سعید العولقی" -طراح ایده تألیف كتاب "هذا محمد(ص)"- درباره انگیزه کار بزرگ خود گفت: «ایده تالیف چنین کتابی دو سال پیش در حالی مطرح شده كه مسلمانان اهانت‌های زیادی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را شاهد بودند. به همین دلیل سعی کردم از طریق نشر آثار و كتب اسلامی به سبک جدیدی همانند این کتاب، رسول گرامی را بیشتر به جهانیان معرفی کنم».

محمد سعید العولقی گفت:«کشورهای غربی چهره پیامبر را به غلط معرفی می کنند و از همین روی باهدف روشن شدن افكار عمومی جهان نسبت به اسلام، مسلمانان، سیره و شخصیت نبی مكرم اسلام(ص) چنین ایده ای را مطرح کردم».

وی ادامه می دهد:«این كتاب 420 صفحه و 1500 كیلوگرم وزن دارد كه در ابعاد 4 تا 5 متر طی 9 ماه تألیف شده است».

محمد سعید العولقی گفت:«قرار است امروز (هشتم اسفند ماه)، با برگزاری مراسمی، این اثر اسلامی به‌ صورت رسمی رونمایی شود».





ویدیو مرتبط :
خبر تالیف کتاب های آموزش کامل ادبیات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتاب های ابتدایی قدیمی مان/ عکس