اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیت آشور: بازی برای ایران برایم افتخار است


"استیون (مهرداد) بیت آشور" از پیوستن به تیم فوتبال ونکوور وایت‎کپس ابراز خوشحالی کرد ضمن اینکه حضور در تیم ملی ایران را افتخار دانست.

خبرگزاری مهر: بیت آشور روز دوشنبه با انعقاد قرارداد رسمی به تیم فوتبال ونکوور وایت کپس پیوست. مبلغ قرارداد این بازیکن اعلام نشده است.

مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با whitecapsfc.com اظهار داشت: این انتقال در بهترین شرایط انجام شد. از اینکه عضوی از تیم فوتبال وایت‎کپس هستم خوشحالم و نگاه امیدوارانه‎ای به آینده دارم و به همین دلیل به این تیم پیوسته‎ام.

به احتمال خیلی فراوان بیت آشور در جام جهانی 2014 برزیل با تیم ملی ایران به میدان می‎رود. اگرچه او در آمریکا متولد شده اما پدر و مادری ایرانی داشته و دو ملیتی است.

این بازیکن که روز شنبه 27 ساله شد سال گذشته تصمیم گرفت برای تیم ملی ایران به میدان برود. او با این تیم تا به حال سه بازی انجام داده و دوست دارد در تابستان در رقابتهای جام جهانی در برزیل به میدان برود.

بیت آشور در این خصوص گفت: هر فرصتی که به دست می‎آورید تا در سطح بین المللی بازی کنید، یک افتخار به حساب می‎آید. اکنون تنها چیزی که به آن نیاز دارم این است که بر روی باشگاهم تمرکز داشته باشم. اگر خوب بازی کنم، چیزهای خوب اتفاق می‎افتد.

ونکوور ایرانی‎های زیادی دارد. بیت آشور گفت در چند روز گذشته از دوستان و اعضای خانواده اش درباره آن شنیده است.

وی گفت: شنیده‎ام که ونکوور یک جامعه بزرگ ایرنی دارد. از اینکه اینجا هستم هیجان زده‎ام. چیزهای خیلی خوبی درباره این شهر و درباره این تیم شنیده‎ام. امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم برای دراز مدت اینجا بمانم.


ویدیو مرتبط :
معرفی استیون بیت آشور یا همان مهرداد بیت آشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است



 

 

اشكان دژاگه: بازی در تیم ملی ایران برایم افتخار است

 

بازیکن ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان که مورد توجه افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفته، حضور در تیم ملی ایران را افتخار بزرگی می‌داند.

"اشکان دژآگه" در این‌باره گفت: از سالها حضور در فوتبال آلمان و بازی در تیم هایی مانند هرتا برلین و ولفسبورگ و همچنین تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال آلمان تجربه های ارزشمندی اندوخته ام که امیدوارم بتوانم آن را دراختیار تیم ملی کشورم قرار دهم.

وی گفت: از اینکه افشین قطبی برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به بازیکنان لژیونر ایرانی نیز نگاه دارد احساس خوبی دارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم، تمام توان خود را برای موفقیت در جام ملتهای آسیا بکار خواهم گرفت.

دژآگه در پاسخ به این سوال که آیا موافقت فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان در این زمینه حاصل شده است، گفت: این کار ازسوی فدراسیون فوتبال ایران درجریان است. آنها مدارکی از من خواسته اند که همه آنها را ارایه کرده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون آلمان در این مورد مشکلی ایجاد نکرده و موافقت نامه های لازم را صادر کرده است.

وی از اینکه سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرده که برای دیدن تمرینات و بازی او به آلمان خواهد رفت، ابراز خوشحالی کرد و به سایت قطبی گفت که بی‌صبرانه منتظر آقای قطبی هستم تا از نزدیک با ایشان آشنا شوم و توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

دژاگه در پایان این گفت وگو از زحمات والدین ایرانی بویژه پدرش که در رسیدن او به این جایگاه تلاش و ممارست فراوانی کردند، قدردانی کرد و گفت که همه چیز را مدیون آنان هستم.

دژآگه 24 ساله، مدتی است که مورد توجه افشین قطبی قرار گرفته و سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی روز بیست و چهارم آبان ماه 89 ، رسما اعلام کرد که قصد دارد از این بازیکن دعوت بعمل آورد و نام او را درمیان 50 بازیکن اعلام شده به کنفدراسیون آسیا برای مسابقات جام ملتهای آسیا قرار داده است.