اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بلندقدترین مرد آمریکا در جست و جوی کفش


بلندقدترین مرد آمریکا برای پیدا کردن کفش مناسب خود با مشکل جدی روبروست . این جست وجو بیشتر به سفری در سراسر کشور شبیه است تا به رفتن به بازار.

 
 
 

صبح بخیر : بلندقدترین مرد آمریکا برای پیدا کردن کفش مناسب خود با مشکل جدی روبروست . این جست وجو بیشتر به سفری در سراسر کشور شبیه است تا به رفتن به بازار.

به گزارش صبح بخیر ایگور ووکوینسکی روز سه شنبه از مینه سوتا به ماساچوست سفر کرد تا با سازندگان کفش در آنجا ملاقات کند. او امیدوار است که روزی کفش هایی برایش ساخته شوند که بتوانند جسم بزرگ او را تحمل کنند. ایگور حدود 7 فوت و 8 اینچ قد و پاهایی بسیاربزرگ دارد، به طوری که نمی تواند کفش متناسب پای خود را در بازار پیدا کند.



ایگور می گوید تنها چیزی که می خواهد داشتن کفش هایی است که بتواند با آنها بیرون برود، سگش را به گردش ببرد و یک زندگی خوب و عادی داشته باشد. " من شش سال است که نتوانسته ام برای هواخوری و پیاده روی بیرون بروم- این چیزی است که من و سگم واقعا دلتنگ آن هستیم. واقعاً دوست دارم با سگم بیرون بروم و در محله مان قدم بزنم."

عمل های جراحی او در 6 سال گذشته مشکلات زیادی را ایجاد کرده اند. ایگور می گوید " همیشه بعد از عمل جراحی، و وقتی که زخم ها در حال بهبود هستند، پوشیدن کفش های قبلی باعث می شوند زخم ها دوباره باز شوند."

به گفته او بیمه هزینه کفش های او را پرداخت نمی کند و حتی طی سال ها همه نامه های پزشکان را بی جواب گذاشته است. به گفته پزشکان " ساختن کفش های متناسب خیلی ارزان تر از عمل های جراحی پی در پی است."



اندازه یک کفش به طول، عرض و فاصله بین کف پا و بالای پا بستگی دارد که تعیین این اندازه ها در مورد ایگور آسان نیست چون انگشت ها و سایر قسمت های پای او بعد از تحمل چندین عمل جراحی شکلی غیرطبیعی پیدا کرده اند.ایگور می گوید زندگی او از زمان اولین عمل جراحی دچار بحران شده است، چون ناچار سه سال از زندگی خود را روی تخت گذرانده و این امر باعث اضافه وزن و ضعف ماهیچه هایش شده است.



ویدیو مرتبط :
آمریکا و جست و جوی امام زمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهوه تلخی ها در جست و جوی کار



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قهوه تلخی ها در جست و جوی کار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : در سری جدید، انگار تمام قهوه تلخی ها بعد از درگیری های مختلفی که در سری قبل با همسایه ها پیدا کردند و اتفاق های جالبی که در مواجهه با عناصر جدید برایشان پیش آمد، با همان شکل و شمایل قرار است دنبال کار بگردند.

به گزارش انتخاب هفت صبح، سری بیست و هفتم مجموعه «قهوه تلخ»، طبق برنامه زمان بندی شده، از امروز توزیع می شود. کسانی که بعد از تاخیر طولانی، هفته گذشته سری بیست و ششم آن را دیده اند، قطعا حضور اعضای کاخ همایونی در شهر بزرگ تهران آنقدر برایشان جالب بوده که پخش سری جدید آن، بهترین پیشنهاد برای امروزشان باشد.

در سری جدید، انگار تمام قهوه تلخی ها بعد از درگیری های مختلفی که در سری قبل با همسایه ها پیدا کردند و اتفاق های جالبی که در مواجهه با عناصر جدید برایشان پیش آمد، با همان شکل و شمایل قرار است دنبال کار بگردند.

در همین اوضاع و احوال با همسایه ها هم رابطه خاصی پیدا می کنند. آن طور که پیش از این هم اطلاع رسانی شده بود، قهوه تلخی ها تا پایان سری بیست و هشتم در تهران امروز زندگی می کنند و ابتدای سری بیست و نهم، با خوردن قهوه بار دیگر به دوران خودشان برمی گردند.

اگر هنوز هم سری بیست و ششم کار را ندیده اید پیشنهاد می کنیم تماشای آن را به همراه سری بیست و هفتم از دست ندهید.