اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه سحری «عمو پورنگ» در تلویزیون


«سحر اولی»ها در آخرین برنامه‌اش میزبان عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) می‌شود.

خبرآنلاین: «سحر اولی»ها در آخرین برنامه‌اش میزبان عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) می‌شود.

«محمد درویش علیپور» نویسنده این برنامه با اعلام این خبر گفت: در آخرین برنامه ویژه سحر «سحر اولی‌ها» داریوش فرضیایی همان عمو پورنگ محبوب بچه‌ها مهمان برنامه خواهد بود تا از خاطرات روزه گرفتن خود مطالبی را برای مخاطبان عنوان کند.

نویسنده این برنامه گفت: این برنامه در روز دوشنبه 6 مرداد به مبحث «عید فطر» می‌پردازد و سؤال برنامه هم به این سمت و سو می‌رود که برای اول شدن چه راهی را طی کرده‌ایم و اصول اخلاقی که در این سی شب درخصوص آن صحبت شده، چه بوده و چه باید باشد.

علیپور گفت: امسال حاج آقا راستگو در برنامه سحر اولی‌ها حضور خواهند داشت. او در این آیتم به توضیح 30 ربنای قرآنی برای کودکان می پردازد. بخشهای دیگر برنامه هم قرائت دعای روزهای ماه مبارک رمضان توسط یک قاری کودک و نوجوان در هر روز؛ نمایش گرافیکی احادیث برای کودکان و نوجوانان و در نهایت پخش ادعیه به زبان کاملاً کودکانه است.

همچنین درویش علیپور با اعلام ساخت آیتم عروسکی «دم پنجره» گفت: این آیتم روایتگر بیان نکات اخلاقی دختربچه عروسکی کوچکی به نام سحر به همراه پدربزرگش است که ما فقط صدای پدربزرگ را می شنویم ولی عروسک سحر، درخصوص موضوع برنامه به بیان تجربیات خود با دوستانش می پردازد.

از دیگر آیتم‌های این برنامه حضور مریم وطن پور (خاله قاصدک) به همراه پسرش مانی که هر سحر بخش اجرای آیتم «یک روز، یک قصه» را به عهده دارند. همچنین در بخش مربوط به حاج آقا محمدی گلچینی از مباحث مذهبی و معرفتی ایشان که در کویر و قم تصویربرداری شده بود، پخش خواهد شد.

«سحر اولی‌ها» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که اجرای آن را اکرم محمدی‌خواه به عهده دارد. این برنامه هر روز ساعت 3:30 بامداد به مدت 60 دقیقه مهمان لحظات معنوی سحر روزه داران است.


ویدیو مرتبط :
بازگشت عمو پورنگ به تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعید جهانیان بازیگر برنامه عمو پورنگ درگذشت



 

 

 سعید جهانیان هنرمند کرجی و بازیگر نقش "آش دایی" برنامه عمو پورنگ پس از یک تصادف سنگین درگذشت. مهر- سعید جهانیان که در سال 1341 در کرج متولد شد و سالها در زمینه هنری به ویژه طنز فعالیت کرد، در سن  48 سالگی درگذشت.

مرحوم جهانیان به همراه سه نفر از دیگر هنرمندان همکارش صبح چهارشنبه حدود ساعت شش هنگام بازگشت از اجرای برنامه هنری در زیباکنار در اتوبان کرج - قزوین حوالی پل کردان در اثر برخورد با یک دستگاه تریلی به شدت آسیب دید و به کما رفت و در بیمارستان جعفر صادق (ع) هشتگرد بستری شد.

وی روز پنج شنبه به بیمارستان رسول اکرم تهران منتقل شد اما متاسفانه به دلیل شدت جراحت و خونریزی داخلی شامگاه گذشته دار فانی را وداع گفت.

سعید جهانیان از هنرمندان باسابقه کرجی بود و مدیریت انجمن هنرهای نمایشی و بازی در سریال قهوه تلخ و ... از جمله کارهای اخیر هنری وی به شمار می رود.

سعید جهانیان در برنامه پرمخاطب عمو پورنگ نیز نقش "آش دایی" را بازی می‌ کرد، و در روزهای گذشته نیز بارها عمو پورنگ از بچه ها خواسته بود برای سلامتیش دعا کنند.

پیکر این هنرمند کرجی که سالها خنده بر لب مردم نشاند، فردا صبح از مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج تشییع و در امامزاده طاهر به خاک سپرده می شود.... / خبر گزاری مهر