اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه امروز نامزدهای انتخابات در صداوسیما


برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز و امشب از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می شود.

واحد مرکزی خبر: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز و امشب از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می شود.
 
براساس قرعه کشی، امشب، حدادعادل ازساعت 20 به مدت سی دقیقه از شبکه اول سیما در برنامه «با دوربین» حضور یافته و با مردم سخن می‌گوید.
 
محسن رضایی نیز از ساعت 22و 45 دقیقه و به مدت 45 دقیقه با حضور در برنامه زنده گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما ضمن تشریح برنامه‌هایش پاسخگوی سؤالات خواهد بود.
 
حسن روحانی از ساعت 23 و30 دقیقه و به مدت یک ساعت از شبکه جهانی جام جم به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ می‌دهد.
 
همچنین غلامعلی حدادعادل با حضور در رادیو جوان ،‌ ساعت 16به تشریح برنامه های خود می پردازد.
 
محمدرضا عارف با حضور در رادیو معارف ، ساعت 18به سوالات مردم پاسخ می دهد.


ویدیو مرتبط :
واکنش ائمه جمعه به تبلیغات نامزدهای انتخابات در صداوسیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه‌های ویژه صداوسیما در ایام انتخابات


در ادامه سلسله اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه باشكوه تر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برخی برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جهت تبلیغات انتخاباتی اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: در ادامه سلسله اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه باشكوه تر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم برخی برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جهت تبلیغات انتخاباتی اعلام می‌شود.

برنامه‌های تبلیغاتی رسانه ملی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای خلق حماسه‌ای سیاسی در 24خرداد ماه 1392 به شرح ذیل است:

* شبكه اول سیما: هر نامزد انتخاباتی می‌تواند دو مستند تولیدی خود را، هر كدام  به مدت 30 به نمایش بگذارد و علاوه بر آن 30 دقیقه هم زمان برای معرفی خود مقابل دوربین‌های صدا و سیما دارد.
 
* شبکه دوم سیما: صندلی داغ گفتگوی ویژه خبری 45 دقیقه میزبان كاندیداها‌یی است كه به سوالات صریح مجری پاسخ خواهند داد.

* شبكه سوم سیما: هر کاندیدای انتخاباتی در 60 دقیقه پاسخگوی سوالات مهمی است كه جوانان درباره آینده خود دارند.

* شبكه چهارسیما: با افزایش بحث‌های تخصصی تر، هر نامزد انتخاباتی به صورت چهره به چهره مقابل 3 كارشناس سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برنامه‌های خود را در 60 دقیقه تشریح خواهد كرد.

و در نهایت گفتگوی 45 دقیقه‌ای شبكه خبر با هر کدام از كاندیداها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام تبلیغات انتخاباتی است.

اما هموطنان خارج از كشور هم میتوانند پاسخ سوالات خود از نامزدها را از طریق شبكه جهانی جام‌جم با زمانبندی یك ساعت برای هر کاندیدایی به نظاره بنشینند. ضمنا یكی از دو فیلم تبلیغاتی کاندیداها هم در این شبكه دو بار تكرارخواهد شد.

گفتنی است، طبق تصمیماتی كه برای مناظره‌ها گرفته شده درصورتی كه تعداد كاندیداها كمتر از 5 نفر باشد مناظره‌ها به صورت دو نفره و به عبارتی تك به تك خواهد بود ولی چنانچه تعداد نامزدها بیشتر از 5 نفر باشد مناظره‌ها به صورت جمعی و تخصصی با حضور یك مجری و چند نامزد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است رادیویی‌ها هم از غافله عقب نخواهند ماند چرا كه ایستگاه‌های رادیویی ایران، جوان، ورزش، معارف و پیام هم میزبان نامزدها به صورت تخصصی خواهند بود کمااینکه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری كاندیداها میتوانند مستند رادیویی خود را نیز پخش کنند.

در مجموع باید گفت كه برای هر كاندیدا با احتساب تكرار فیلم‌ها 420 دقیقه برنامه از تلویزیون و 216 دقیقه برنامه از رادیو پخش خواهد شد كه این مدت زمان قابل توجه میتواند در تاكتیك‌های تبلیغاتی نامزدها و كاهش هزینه‌های هر کاندیدایی نقش بسزایی داشته باشد.