اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر


جدول اجراهای سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به‌صورت رسمی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم: جدول اجراهای سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به‌صورت رسمی منتشر شد.

در این جدول اجراهای این دوره از جشنواره به‌تفکیک بخش و ژانر به چشم می‌خورد.

در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر 119 گروه در قالب گروه‌نوازی و تک‌نوازی در دو بخش رقابتی و جنبی به‌روی صحنه می‌روند.

در بخش رقابتی در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی 10 گروه، ‌در بخش موسیقی کلاسیک غیرایرانی 6 گروه و در بخش آواز جمعی 8 گروه به اجرا می‌پردازند.

برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید

برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر

بخش جنبی جشنواره نیز در شاخه‌های بین الملل، پاپ، نواحی، موسیقی ایرانی، ‌بانوان، نسلی دیگر، استعدادهای درخشان و کودک برگزار می‌شود به‌طوری که 10 گروه و تک‌نواز در شاخه بین الملل، 13 گروه در شاخه پاپ، 8 گروه در شاخه موسیقی نواحی، 7 گروه در شاخه بانوان، 13 نوازنده و گروه در شاخه نسلی دیگر، 24 گروه و نوازنده در شاخه استعدادهای درخشان و 3 گروه در شاخه موسیقی کودک و نوجوان و 16 گروه نیز در بخش جنبی و خارج از این بخش‌بندی‌ها به‌روی صحنه می‌روند.

فروش بلیت‌های سی‌امین جشنواره موسیقی فجر از فردا آغاز می‌شود.

بلیت اجراهای سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از فردا پنج‌شنبه 2 بهمن ماه ساعت 8 صبح در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

بلیت‌های این دوره از جشنواره به‌صورت گیشه‌ای و اینترنتی قابل فروش است، بر این اساس فروش بلیت‌ها از فردا پنج‌شنبه 2 بهمن ماه از طریق سایت www. iranconcert. com و تمامی مراکز معتبر فروش بلیت آغاز می‌شود.

سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به‌دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
توهین رائفی‌پور به موسیقی تا برنامه‌های جشنواره فجر | ویدئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول برنامه های جشنواره موسیقی فجر


جدول این دوره از جشنواره برای 6 سالن رودکی، وحدت، ارسباران، خانه هنرمندان، پژوهشکده فرهنگ و هنر،برج میلاد و در بخش های رقابتی، جنبی، نسل دیگر ، استعدادهای درخشان ، نمایش فیلم و بین المللی طراحی شده است.

شبکه ایران: جدول این دوره از جشنواره برای 6 سالن رودکی، وحدت، ارسباران، خانه هنرمندان، پژوهشکده فرهنگ و هنر،برج میلاد و در بخش های رقابتی، جنبی، نسل دیگر ، استعدادهای درخشان ، نمایش فیلم و بین المللی طراحی شده است.

در این جدول 20 گروه در بخش جنبی، 4 گروه در بخش بین الملل، 8 گروه در بخش استعدادهای درخشان، 7 گروه در بخش نسل دیگر و 24 گروه در بخش رقابتی به چشم می خورد.

جشنواره موسیقی بیست و هشتم امسال در سالن های وحدت، رودکی و ارسباران در دو سانس 18 و 21 ، در برج میلاد در دو سانس 18 و 30/21 ، در پژوهشکده فرهنگ و هنر در یک سانس 19 و در خانه هنرمندان در سانس 30/10 برگزار خواهد شد.