اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برخورد با پوشاک مبتذل


رئیس پلیس تهران از پلمب 235 فروشگاه پوشاک در طرح برخورد با عرضه کنندگان لباس های مبتذل و نامناسب خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران از پلمب 235 فروشگاه پوشاک در طرح برخورد با عرضه کنندگان لباس های مبتذل و نامناسب خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و بنا بر درخواست شهروندان تهرانی برای مقابله و جلوگیری از عرضه پوشاک نامتعارف و همچنین فروش علایم گروه های انحرافی از سوی برخی واحدهای صنفی در تهران طرح برخورد با این واحدهای صنفی از ابتدای هفته آغاز شده است.

وی علت برخورد با این واحدهای صنفی متخلف را ارائه البسه و پوشاک مبتذل، دارای تصاویر و علایم موهن و مستهجن اعلام کرد و گفت: از آغاز اجرای این طرح شاهد استقبال شهروندان از اجرای طرح بوده ایم.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از ابتدای این هفته ضمن بازدید از 2630 واحد صنفی پوشاک، اقدام به پلمپ 235 واحد صنفی متخلف و توجیه مالکان آن کرده و همچنین فروشگاهها و واحدهای صنفی که اقدام به فروش علایم گروه های انحرافی می شود نیز شناسایی و پس از صورت جلسه پلمب شدند.

 ساجدی نیا، تصریح کرد: طرح مذکور در تمامی نقاط شهر تهران و با حضور ماموران پایگاههای 9 گانه پلیس امنیت عمومی و یگان امداد تهران بزرگ اجرا شد که در نتیجه از کل واحدهای صنفی بازدید شده به مالکان 617 واحد صنفی تذکر داده شد و 235 واحد صنفی متخلف پس از صورت جلسه پلمپ شده و تعداد قابل ملاحظه ای البسه، آرم و علایم انحرافی و ژورنال های مستهجن کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به استمرار این طرح در روزهای آتی گفت: این طرح در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و  به درخواست شهروندان تهرانی صورت گرفته و در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت و این در حالی است که شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف صاحبان واحدهای صنفی مراتب را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.


ویدیو مرتبط :
نحوه برخورد با کودکی که فیلم مبتذل دیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد با پخش موسیقی‌های مبتذل


«عباس جعفری دولت‌آبادی» دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان "ما با سرگرمی و شادی مردم مخالفتی نداریم و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه برنامه‌هایی دارد"، گفت: اما دادستانی با پخش موسیقی‌های مبتذل و اقدامات خلاف قانون برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: نشست دیدار عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور قضات نواحی ٣، ٥ و ١١ دادسرای تهران، برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به تحت تعقیب قرار گرفتن چند تهیه کننده ضدانقلاب خارج از کشور به‌لحاظ پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم خود در شبکه‌های ماهواره‌ای، به این افراد هشدار داد: مناسب است از ظرفیت‌های داخلی برای امر تبلیغات استفاده شود و اجازه ندهیم دست ما به‌سوی شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب دراز شود.

جعفری دولت‌آبادی اقدام دادستانی در تعقیب این افراد طی هفته اخیر را بر مبنای مجوز قانون خواند و همچنین از نشر کلیپ‌ها و نماهنگ‌های مبتذل تهیه شده از طریق استودیوهای زیرزمینی در شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب انتقاد کرد و از دستگیری هشت نفر از این افراد طی هفته اخیر خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این آخرین دستگیری در این زمینه باشد.

وی افزود: ما با سرگرمی و شادی مردم مخالفتی نداریم و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه برنامه‌هایی دارد؛ اما دادستانی با پخش موسیقی‌های مبتذل و اقدامات خلاف قانون برخورد خواهد کرد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده فوت دختربچه پنج‌ساله در پارک گفت: پرونده در دادسرای جنایی تحت رسیدگی است.

جعفری دولت‌آبادی خطاب به سرپرستان گفت: سرپرستان باید به اماکن عمومی، پارک‌های بزرگ و اماکن تفریحی سرکشی کنند تا از این مسائل پیش‌گیری شود تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ارتباط با پرونده آتش‌سوزی در خیابان جمهوری که دی ماه سال ١٣٩٢ اتفاق افتاد، عنوان کرد: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.