اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برای ما زشت نیست با آمریکا سازش‌ کنیم؟


روزی ما تنهای تنها بودیم و حاضر به سازش نشدیم و مقاومت کردیم، یک عده به دنبال آن هستند امروز به خاطر گران شدن دلار با آمریکا سازش کنیم، آیا برای ما زشت نیست به خاطر گرانی دلار و کمبود محصولات غذائی بخواهیم با آمریکا سازش کنیم.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جریان سازش به دنبال خاموش کردن کوره انقلاب است گفت: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان شهرستان خمینی شهر در مسجد ملاحیدر علی اظهار کرد: باید همه مردم در بخش حماسه سیاسی وارد عمل شوند، هرچه حضور مردم در انتخابات امسال بالاتر باشد اقتدار نظام ما افزایش پیدا می‌کند، تحریم‌ها شکست می‌خورد، هدف دشمن از تحریم‌ها جدایی مردم از نظام است، حضور مردم در انتخابات سبب خستگی دشمنان ما می‌شود.
 
وی افزود: فتنه 88 سبب تقویت فشار و تشویق دشمنان برای تحریم‌ها بر ما شد، اگر سال 88 انتخابات بدون حاشیه برگزار می‌شد تحریم‌ها لغو می‌گشت اما فتنه سال 88 سبب امیدواری دشمنان برای تحریم علیه نظام ما شد.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در انتخابات امسال باید دشمنان ناامید شوند و همه با امنیت کامل و طبق قانون و بدون درگیری وارد صحنه انتخابات شوند و انتخاب اصلح را داشته باشیم.
 
وی بابیان اینکه تجربه کشورهای شرقی، لیبی و کره‌شمالی یک نمونه آشکار سازش با آمریکا است در گذشته است، گفت: مقاومت ایران در مقابل آمریکا سبب شکوفایی و افزایش قیمت نفت می‌شود و سازش با آمریکا قیمت نفت ما را کاهش می‌دهد و نخستین روزی که ما با آمریکا سازش کنیم قیمت نفت به زیر 50 دلار می‌رسد.
 
نقدی تصریح کرد: آمریکا از تبدیل شدن کشور ما به تمدن برتر دنیا هراس دارد، رمز پیروزی نظام ما در مقابله و مبارزه با آمریکا است، پیروزی کشور ما با اقتصاد مقاومتی امکانپذیر است نه با سازش با آمریکا.
 
وی تاکید کرد: بهترین و عاقلانه‌ترین راهکار برای ما، اجرای دستور و فرمان مقام معظم رهبری است، رهبری از ما انتظار حماسه دارند.
 
سردار نقدی افزود: افرادی به بهانه خوب شدن اوضاع اقتصادی کشور شعار سازش می‌دهند، دروغ می‌گویند و خودشان به دورغشان آگاهند، آنها به دنبال فریب مردم هستند و این افراد به دنبال جلب آرا برای خود و خاموش کردن کوره انقلاب هستند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های کشور در بخش تولید و کشاورزی برای حماسه اقتصادی استفاده کنیم، گفت: ما باید به جای تنبلی کردن و بهانه‌تراشی برای سازش از راهکارهای اقتصاد مقاومتی در کشور استفاده کنیم.
 
وی تصریح کرد: امروز به راحتی می‌شود از توان بسیج در شکوفایی اقتصاد کشور استفاده کرد، سال‌ها است که رهبری تاکید بر استفاده از توان اقشار مختلف بسیج در بخش توسعه تولید کشور دارند.
 
نقدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روزی ما تنهای تنها بودیم و حاضر به سازش نشدیم و مقاومت کردیم، یک عده به دنبال آن هستند امروز به خاطر گران شدن دلار با آمریکا سازش کنیم، آیا برای ما زشت نیست به خاطر گرانی دلار و کمبود محصولات غذائی بخواهیم با آمریکا سازش کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نظام و ملت ما زیر بمب باران دوران جنگ حاضر به سازش نشد و چطور انتظار دارند امروز در اوج قدرت و استقلال تن به سازش بدهیم، بزرگان و افرادی که ادعای گرانی و انتقاد به مشکلات و فشار بر مردم را دارند و شعار سازش با آمریکا را سر می‌دهند، آیا معنی گرانی را می‌دانند، آیا خانواده آنها از ایران لباس می‌خرند یا آنها لباس‌های تولید پاریس را هم قبول ندارند.
 
وی در ادامه گفت: سوال ما این است اگر ما سازش کردیم آمریکا و غرب به تعهدات خود پایند هستند؟، کشورهای لیبی و کره شمالی نمونه آشکار پایبند نبودن آمریکا به تعهداتش هستند، برخورد آمریکا با افرادی که با آن سازش کرده‌اند روشن است.
 
این بسیجی افزود: تعهد آمریکا در قرارداد الجزایر در اول انقلاب در قبال آزادی گروگان‌های آمریکایی نمونه آشکار پایبند نبودن آمریکا به تعهداتش است، آمریکا قبل از سازش با ما با آزادی اموال کشور ما و به تعهدات قبلی‌اش عمل کند.
 
وی اضافه کرد: مگر در دولت آقای خاتمی از آمریکا تعریف و تمجید نشد، نتایج خوش‌رویی دولت خاتمی به آمریکا چه بود، در دولت دهم بر سر توافق مبادله سوخت هسته‌ای با آمریکا و کشورهای غرب بزرگان نظام گفتند آمریکا قابل اعتماد نیست، اما دولت اصرار داشت با واسطه‌گری کشور ترکیه و برزیل مذاکره کند که هنوز مذاکره تمام نشده بود که آمریکا به راحتی زیر حرف خودش زد، در سه دهه کجا آمریکا به تعهدات خود عمل کرد که ما به آنها اعتماد کنیم.


ویدیو مرتبط :
عاقبت رابطه و سازش با آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری مسابقه زشت‌ترین سگ در آمریکا+عکس



سگ,مسابقه زشت‌ترین سگ,مسابقه سنتی زشت‌ترین سگ در آمریکا

برگزاری مسابقه زشت‌ترین سگ در آمریکا+عکس
ساکنان ایالت کالیفرنیا مسابقه سنتی زشت‌ترین سگ در آمریکا را با حضور ۳۰ سگ برگزار کردند.
 مسابقه ز‌شت‌تر‌ین سگ در آمریکا که مدت 25 سال است برگزار می‌شود؛ یک بار دیگر در ایالت «کالیفرنیا» برگزار شد.صاحب این حیوان خانگی جایزه 1500 دلاری را از آن خود کرد.امسال سگ 4 ساله با نام «واله» زشت‌ترین حیوان خانگی شناخته شد.
به گزارش Fox News، این سگ در آخرین لحظه در مسابقه ظاهر شد و تماشاگران را با چهره‌اش شوکه کرد.

سگ,مسابقه زشت‌ترین سگ,مسابقه سنتی زشت‌ترین سگ در آمریکا

منبع:farsnews.com