اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برای احقاق حق تراکتور به AFC میرویم


آقای ترکی سال قبل در داوری تراکتورسازی - استقلال در همین ورزشگاه دو گل تراکتورسازی را نادیده گرفت و این بار با عملکرد خود نه تنها حیثیت داوری بلکه عدالت و جوانمردی را هم زیر پا گذاشت.

برنا:  محمد حسین جعفری گفت: برای احقاق حق پایمال شده تراکتورسازی به AFC مراجعه می کنیم.

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز پس از باخت روز گذشته این تیم مقابل استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در جمع خبرنگران ضمن بیان این مطلب افزود:حال که کار به اینجا کشیده است و عملا امیدی به اصلاح داوری در حق تراکتورسازی نیست پیگیری حقوقی کلیه بازیهای امسال را که با اشتباهات داوری موجب از دست رفتن امتیازات شده است از طریق کنفدراسیون آسیا انجام خواهم داد حتی اگر کمیته داوران بخواهند در زمین از تراکتورسازی انتقام بگیرند.

وی تصریح کرد:تراکتورسازی که امروز برای کسب سه امتیاز صف آرایی کرده بود و اراده خود را بر حریف تحمیل نموده بود به علت عنایت ویژه آقای ترکی سه امتیاز را از دست داد.

جعفری اظهار داشت:این در حالی بود که آقای ترکی سال قبل در داوری تراکتورسازی- استقلال در همین ورزشگاه دو گل تراکتورسازی را نادیده گرفت و این بار با عملکرد خود نه تنها حیثیت داوری بلکه عدالت و جوانمردی را هم زیر پا گذاشت.

وی اضافه کرد:تصمیم اشتباه او که تاثیر صد در صد در نتیجه بازی داشت باعث شد لطف ایشان به استقلال همچنان ادامه یابد.

مدیر عامل تراکتور سازی خاطر نشان کرد: در این فصل حدود 10 امتیاز از تراکتورسازی به لحاظ اشتباهات داوری از دست رفته است و هر بار تراکتور محکوم شده است این عملکرد نشان می دهد مدیریت در وضع داوری بسیار اسف بار است هر چند آقای تاج بعد از این بازی با من تماس گرفت و از داوری بازی شدیدا انتقاد کرد اما این التیام بخش احساسات بیش از 60 هزار تماشاگر و صدها هزار نفر علاقمند به تراکتور نیست.آیا وقت آن نرسیده است مسئولین کمیته داوری استعفای خود را تقدیم کنند؟ و این ننگ را ادامه ندهند؟


ویدیو مرتبط :
احقاق حق در کلام امام خمینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیشترین جریمه‌های AFC برای نفت و تراکتور


درپی نشست کمیته انضباطی AFC در روزهای پیش پرونده‌های متعددی بررسی شد که در میان آن‌ها،‌دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی تبریز،‌ تنها تیم‌های ایرانی‌ بودند که جریمه شدند

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی AFC در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری نشستی در کوالالامپور برگزار کرد و در آن به بررسی تخلفات فوتبالی که به تیم‌های متفاوت در سطوح ملی و باشگاهی قاره آسیا نسبت داده شده است، پرداخت.

این کمیته در دو روز به 49 مورد رسیدگی کرد که خلاصه مرتبط با تیم‌های ایرانی آن به ترتیب زیر است:

دیدار نفت تهران و العین امارات در سوم مارس - نفت سه هزار دلار

نفت تهران و الشباب در 18 مارس - عبدالرحمان محمد پنج هزار دلار

نفت تهران و الشباب در 18 مارس - نایف احمد پنج هزار دلار

نپال و ایران در 29 مارس قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مقدماتی المپیک - نپال هزار دلار جریمه

الاهلی و تراکتورسازی در پنجم ماه می - رمضان نوری‌زاده یک بازی تعلیق و دو هزار دلار جریمه

الاهلی و تراکتورسازی 18 مارس - تراکتورسازی 10 هزار دلار

الاهلی و تراکنورسازی 18 مارس - الاهلی دو هزار دلار

تمامی جریمه‌های بالا باید تا مدت 30 روز از صدور دستور پرداخت شوند.

در صورتی که مجرم‌ها مجددا مرتکب جرایم مشابه شوند، تنبیهات سخت‌تری در انتظارشان خواهد بود.